HUOLI-IHMINEN

HEI!
NYT ON MITTA TÄYNNÄ TÄSTÄ MINUN HUOLEN KANTAMISESTA!
OLEN NIIN VIHAINEN MM VELJENI ALKOHOLINKÄYTÖSTÄ JA HÄNEN ELÄMÄNTYYLISTÄÄN, ELÄMÄNHALLINNAN PUUTTEESTA! MIELESTÄNI HÄN EI OTA VAKAVASTI MYÖSKÄÄN OMASTA TERVEYDESTÄÄN HUOLEHTIMISESTA.
KUN TAPAAMME TULEE AINA RIITAA, VAIKKA YRITÄN OLLA POSITIIVINEN JA KUITENKIN VÄLITÄN VELJESTÄNI. ENÄÄ EN TIEDÄ MITEN VOISIN AUTTAA HÄNTÄ, KUN PUHE EI MENE PERILLE! ONKO JOLLAIN VINKKEJÄ?

Kommentit (4)

Vierailija

Lopeta neuvojen antaminen.

Jokainen on vastuussa omasta  alkoholinkäytöstään ja muittenkin asioitten hoitamisesta omassa elämässään.

Omaa elämääni helpotti huomattavasti, kun  jätin vastuun läheiselle itselleen asioittensa hoitamisesta.  Ei ollut kyseessä alkoholiongelmainen henkilö.

Rinnalla voi kulkea tuputtamatta apuaan.

Vierailija

Vinkkinä sanon, että ala elää omaa elämääsi. Veljesi alkoholin käyttö ei lopu vaikka olet siitä huolissasi tai riitelet asiasta hänen kanssaan. Alkoholismi on sairaus, josta ei parane ennen kuin alkoholisti itse haluaa lopettaa juomisen. Siihen ei auta muiden huolehtiminen, puhuminen, riitely tai neuvojen antaminen. Nähdäkseni et voi tällä hetkellä auttaa veljeäsi mitenkään. Lopeta siis huolehtiminen veljestäsi ja huolehdi omasta mielenterveydestäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Unohda hänen huonot puolensa!

Nosta esiin sitä mikä hänessä on hyvää.

Keskusteluissanne unohda alkoholi ja hoitamattomat asiat.

Ja kas kuinka sieltä löytyy mukava veli ja kaveri.

Kokemuksesta sanon, että kannattaa tuota menetelmää yrittää!

Onko alkoholi sinun vai veljesi ongelma-jos vastaat veljesi,et sinä voi asialle mitään,usko se! jokainen on itse vastuussa itsestään ja juomisestaan ja kun halua raitistua ei ole,ei MIKÄÄN ulkopuolinen auta,usko sekin!

elä omaa elämääsi jollei sitä ole hanki sellainen!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat