Vierailija

Tällä sivustolla tapahtuu kummia. Jos kirjoittaa vähänkin pidempia viestejä niin viestiä ei saa läpi. Tulee teksti, että lomake on vanhentunut. Vaikka kopioi viestin ja yrittää liittää sen uudestaan niin ei onnistu. Sama homma vaikka vaihtaa selainta. Normaalista minulla Microsoft Edge. Sama homma Mozillalla. Mikä neuvoksi? Onko muilla sama ongelma? Lyhyet viestit pystyy lähettämään ilman ongelmia.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Olisko niin että jos viestin kirjoitus kestää liian kauan, tulee esim.korjailtua ja muuteltua tekstiään,mietittyä välillä jne. Niin Et:n puolella joku yhteys pätkäisee eikä lähetys onnistu. Vai onko viesteillä jokin määrämitta, ettei pitkät kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä tuolla aiemmin kerroin samasta asiasta, eikä silloinen viestini ollut pitkä. On jostakin muusta kysymys jota minä täysin epätekninen ihminen en ymmärtänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko niin että jos viestin kirjoitus kestää liian kauan, tulee esim.korjailtua ja muuteltua tekstiään,mietittyä välillä jne. Niin Et:n puolella joku yhteys pätkäisee eikä lähetys onnistu. Vai onko viesteillä jokin määrämitta, ettei pitkät kelpaa.

Minulle on tullut kaksi kertaa sama ilmoitus. Ehkä olen viivytellyt tai korjaillut, saattanut välillä selata muita sivuja, tämän päivittäminen on unohtunut tai muuta vastaavaa.
Pituusrajoitukseen en usko. Jumalan etsinnässä on mammuttimaista Raamatun lainaamista aina maailman luomisesta Ilmestyskirjan aameneen, jos liioittelu sallitaan.

Vierailija

Nähtävästi ei ole kysymys viestin pituudesta vaan siitä kuinka KAUAN viestiä kirjoittaa. Tämän kirjoittamiseen meni 2 minuuttia. 

Vierailija

Vika ei ole selaimessa vaan et-netin ylläpidossa. Ovat asettaneet jonkun aikarajan milloin lomake ja siihen kirjoitettu viesti vanhenee. Hanurista tämä homma!

Nyt meni pinna, olen tämän sabotoimisen uhriksi joutunut jo useammin. En ikinä kirjoita tänne enää mitään. Et-lehtikin on kolkytluvulla syntyneiden jämähtäneiden ihmisten luettavaa, ei kiinnosta minua, vaikka harhauduin tilaamaan, saa nähdä saanko edes lupaamaansa lahjaa.

Vierailija kirjoitti:
Vika ei ole selaimessa vaan et-netin ylläpidossa. Ovat asettaneet jonkun aikarajan milloin lomake ja siihen kirjoitettu viesti vanhenee. Hanurista tämä homma!
...

Meinaavatko meidät käytännöllä kouluttaa uuteen tapaan, eikö sitä voisi sivistyneessä yhteiskunnassa ilmoittaa muutoksista tai vaatimuksista täällä kirjoitteleville?

Vierailija kirjoitti:
-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
Nyt meni pinna, olen tämän sabotoimisen uhriksi joutunut jo useammin. En ikinä kirjoita tänne enää mitään. Et-lehtikin on kolkytluvulla syntyneiden jämähtäneiden ihmisten luettavaa, ei kiinnosta minua, vaikka harhauduin tilaamaan, saa nähdä saanko edes lupaamaansa lahjaa.

Valone hyvä, älä ihmeessä jätä meitä kiusaajien takia. En lue Jumalan etsintä ketjua mutta muita ketjuja kyllä. Ainakin muissa ketjuissa esität järkeviä mielipiteitä ja luen niitä aina mielenkiinnolla. Suurin osa 30-luvulla syntyneistä lienee jo manan majoilla....

Kiitos "osanotosta" :) joskus paukkaa harmittamaan kun tulee pikkuharmeja kasapäin, eikä  päivä  kulu suotuisasti ja ikävä....piti lähteä ulos ja tietysti alkoi satamaan ja sitten kurkkasin taas tänne ja sitä rataa, kaikkein ikävintä on nää viikonloput. Olen  perinjuurin arki-ihminen! 

Vierailija

Kyllä siinä ilmeisesti on kyse käytetystä ajasta jollakin tavalla. Minulle ei ole tullut tuo ongelma eteen. Kirjoitan kymmenellä sormella sokkona ja teksti tulee kuin itsestään, ei tarvitse paljon miettiä välillä.

Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä ilmeisesti on kyse käytetystä ajasta jollakin tavalla. Minulle ei ole tullut tuo ongelma eteen. Kirjoitan kymmenellä sormella sokkona ja teksti tulee kuin itsestään, ei tarvitse paljon miettiä välillä.

Hyvä Sinä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi soittaa suoraan lehden asiakaspalveluun, eikä arvailla täällä mikä on vikana.

Onhan tämä jo suoraan sanoen vallan merkillistä, että ei saisi enää tiedustella, onko muilla samanlaisia ongelmia! Onkohan viestin lähettäjä soittanut koskaan Sanoma lehtien asiakaspalveluun? Minä olen.  Siinä kuuntelee pimpeli pomia puoli tuntia eikä kukaan vastaa. Rahaa kuluu 8,4 senttiä minuutissa ei yhtikäs mistään. Valitettavasti näitä turhanpäiväisiä neuvoja riittää.

Hei, ongelman syytä selvitetään parhaillaan.Kunhan se selviää, vika pyritään korjaamaan mitä pikimmin.
Pahoittelelen vian aiheuttamaa ja harmia

Yst. Ilja / ET-lehti

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi soittaa suoraan lehden asiakaspalveluun, eikä arvailla täällä mikä on vikana.

Onhan tämä jo suoraan sanoen vallan merkillistä, että ei saisi enää tiedustella, onko muilla samanlaisia ongelmia! Onkohan viestin lähettäjä soittanut koskaan Sanoma lehtien asiakaspalveluun? Minä olen.  Siinä kuuntelee pimpeli pomia puoli tuntia eikä kukaan vastaa. Rahaa kuluu 8,4 senttiä minuutissa ei yhtikäs mistään. Valitettavasti näitä turhanpäiväisiä neuvoja riittää.

Oletko koskaan huomannut, että tämän sivun vasemmassa yläkulmassa on mustat portaat , sen mustan kellon vieressä, neliösentin kokoiset, sitä kun nappaat löydät palautesivun jossa voit toimitukselle kertoa ja antaa palauttetta!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat