suolaa suolaa

Sairastin kauan jos minkä laisia outoja kipuja verenpaineet heitteli,jatkuva yöllä wc-ssä jopa 7kertaa sitten virtsarakko kipeä ,pystyssä pysyminen vaikeaa .Helteet pahensi vuos sitten helteet vei sairaalaan arvot oli 106,tiputukseen osastolle.Kotiin ja hetken kuluttua taas ,montakertaa verenpaineet huiteli korkeana kuin pulssi korkea en hikoillut.Vihdoin yks lääkäri usko että lääkkeistä täytyy johtua ,Sydän lääkärikin ihmetteli nesteen poisto ja sitten suola lisättin.luulotauti oli ilmeet sen näkönen ,automaatti mittari ei edes paineita saannut.Vaihdettiin sama lääke nesteen poisto pois.Vuos takana lämmin aalto kesällä ei vaikutusta hikoilin hiukan ja otin ohjeen mukaan karkeaa suolaa kielen päälle ja vettä.selän jalkojen kivut väheni ,Onko muille käynnyt,sairasti vyöruusun keväällä ,Mua kyllä tutkittiin alaselkä lonkat mangneetti kuvat.Lopuks mulla oli munuaisten kohdalla selkä niin kipeä etten tahtonut maata,munuais arvot heitteli.On kuin pahaa unta ja vain nesteen poisto lääke vei suolaarvot ei auttanut wichyn juonnit ei pysynnyt kohallaan.

Kommentit (2)

Kansalainen

Kyllä suola on ihmiselle tärkeä aine. Hikoillessa poistuu kehosta suolaa. Minulla oli verenpaineongelmia, niihin kuitenkaan määrätty mitään lääkettä. Kun aloin käyttämään suolana pan suolaa verenpaine kohosi sopivalle tasolle.

Vierailija

Suola aiheuttaa verenpaineen nousua ja nesteen kerääntymistä kehoon. Kaikissa suola pakkauksissa ei ole JODIA sisältävää suolaa joten kannattee varmistaa, ettei saa likaa jodia mutta se saanti tarpeeksi on välttämätöntä.

Jos ei halua tai jos ei voi käyttää esim. verenpaineen vuoksi suolaa niin Jodia saa tapletteina apteekista ja saa sitä ruoka kaupoista sellaissa maito ja maitotuotteista joissa on jodia. Pakkauksissa tiedot.

Verenpaineelle on hyväksi liikunta, terveellisin "lääke" joka antaa myös vatsan tuominnalle vauhtia ja ennen kaikkea liikunta tekee hyvää aivoille.

On hyvä muistaa, että kaikki on yksilöllistä, etenkin useita sairauksia sairastavien vanhusten osalta. Joten lääkäreitä kannattee kuunnella ja sairaita hoitavia yleensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat