SÄIKÄHTÄNYT

HEI!
OLEN HIUKAN YLI 60V NAINEN. HIUKSENI OVAT ALKANEET OHENTUA ERITYISESTI OTSALOKON ALUEELTA. MINULLA ON AINA OLLUT OHUET HIUKSET. TIETYSSÄ VALOSSA OHENEMISEN NÄKEE SELKEÄSTI. HIRVITTÄÄ! EN HALUA ETTÄ NÄKYY PÄÄLAEN IHOA :(
MIKÄ AVUKSI? YLEENSÄ MIEHILLE KÄY NÄIN, MUTTA ETTÄ NAISELLE, MINULLEKIN!!!

Kommentit (3)

Vierailija

Väärin. Kyllä naisillekin voi käydä näin, varsinkin kun vaihdevuodet ohitettu ja siis estrogeeni-taso hyvin matala. Sain hormonikorvaushoitoa n. 10 vuotta mutta sen loputtua tukkani rupesi ohenemaan. Muttei hätiä mitiä! Kun en enää kestä katsella tätä harvahiuksisuutta niin peruukkejahan ja hiusliäkkeitä riittää joka lähtöön. Ei maailma yksiin hiuksiin kaadu. Paljon, paljon pahempia asioita voi ihmiselle sattua.

Vierailija

Olen 70+ ja yhtäkkiä huomasin että keskeltä päälakea hiukset harvenivat tosi nopeasti. Ei minullakaan ole koskaan ollut kovin tuuhea tukka, mutta nyt täytyy olla tosi taidokas kamman kanssa että saa päänahkan piiloon. Kevyt permanentti on auttanut jonkin verran, lisää ikäänkuin tukan tuuheutta. Aiemmin ostin kaikenmaailman aineita ja shampoita joiden vakuuteltiin tekevän sitä ja tätä, mutta en huomannut että niistä olisi ollut muuta kuin kukkaron keventäjiksi. 

terveisin tupsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattee otattaa verikoe vitammeistä ja mineraaleista ja tarkistaa lääkärin tuella jos niissä on vikaa. Ehkä, B vitamiinien suhteen on korjauksen tarvetta... mutta kokeet ensin....

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat