Vierailija

Toisessa lonkassa kipua varsinkin öisin. Ollut monta vuotta kuvioissa, välillä oireeton välillä kipua. RTG-kuvat otettu pariin kertaan mutta mitään ei löydy. Toisinaan säteilee polveen asti semmoista vihlovaa. Pahin kyljellä (kummalla vaan) nukkuessani. Selälläni en pysty uniapnean takia nukkumaan. Mikä neuvoksi? Julkiselle ei pääse lääkäriin. Kellään samankaltaista?

Kommentit (2)

Vierailija

Voisit kysyä terv.kesk.fysioterapiaan aikaa. Siellä osaavat tehdä tutkimuksen ja neuvoa esim.jumppaa joka auttaa ja ohjata eteenpäin jos tarve vaatii.
Itse olen käynyt sairaanhoitajan vastaanotolla ja sitä kautta pääsin fysioterapiaan ja lääkärillekin.
Samantyylistä ongelmaa on ollut kuin sinulla.

Vierailija

Jumppaliikkeet ovat ainoa joka sai minulla smanlaisen kivunhellittämään. Eli ilmeisesti hermo jää puristuksiin jonnekin lihaksien tai jänteiden alle ja kipu oli välillä tosi paha.

Ohje oli minulle tällainen: mene lattialle tai sängylle selällesi, nosta jalkaa polvi koukussa ns. vatsan päälle, sääri on taivasta kohti ja koukistat jalkaterää itseesi päin, tämä pumppaava liike sai minun hermosärkyni talttumaan ja kun vähänkin tuntuu teen sitä, oikeastaan päivittäin.

Se on ikävää, että rappeudumme ja vanhenemme kaiken aikaa, mutta liikkuminen ja jumppa on tosi hyvä ja pitää kunnon kohtuullisena, niin että voi elää ja toimia normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat