Runo: TAHTOISIN OLLA OVENKAHVA

Sivut

Kommentit (94)

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

TAHTOISIN OLLA OVENKAHVA
OVESSANI ON SUURI NUPPIPÄINEN OVENKAHVA,
KIILTÄVÄ JA HIEMAN YLÄKÄYRÄ, NIIN MIEHEKÄS,
JA SE HYMYILEE MINULLE JA KUTSUU KOSKEMAAN.

SEN KOMEA NUPPI KIILTÄÄ KUN AURINGOSÄDE OSUUS SIIHEN,
SILMÄNI LOISTAVAT KAHVAN LAILLA.
SADESÄÄLLÄ ON KUIN KAHVA ALASPÄIN TAIPUISI,
SILLOIN SITÄ KÄDELLÄNI ALAPUOLELTA KANNATAN,
JA AVAAN OVEN RAKKAUDEN.

helikerttu
helikerttu 27.12.2012

Runosi nimi on: tahtoisin olla ovenkahva
Jäin miettimään, miksi haluaisit olla se? Kuvaat kahvaa miehekkääksi ja että se hymyilee sinulle. Haluaisitko olla mies tai omata jotain miehisiä ominaisuuksia?
Ehkä runosi otsikko ja itse runo eivät kohtaa. Runo kertoo minusta ehkä enemmän juuri siitä, millainen kahva on ja miten se näyttää käyttäytyvän, ei niinkään siitä, miksi haluaisit olla se kahva

Vierailija

Tuo runo oli aivan selvä kuvaus miehen elimestä, kuinka tuo kirjoittaja kaipaa, luulen, että hän käy sitä tämän tästä hieromassa....kuin myös samalta tasolta napansa alapuolen aukkoon.

Vierailija

Jälkimmäinen arvio lienee lähempänä oikeampaa tulkintaa, koska kirjoittaja kertoo rakkauden oven avautuvan.

Vierailija

Sama runo. Kuin myös Tahtoisin olla kivi ja Jäljet mi hankeen jää. Plussatkin ovat ihan samat.

Vierailija

Lainaus:

Sama runo. Kuin myös Tahtoisin olla kivi ja Jäljet mi hankeen jää. Plussatkin ovat ihan samat.

Plussat rustaa joku ihan itse mieleiseksensä, niillä ei ole mitään tarkoitusta. Kunhan terrorisoi.

Vierailija

Saahan sitä huomioo näinkin, kun rakastelee ovenkahvan kanssa! Pelkän taidottoman taitamattomuutta, huomionhakua, esilläoloa keinolla millä hyvänsä, keskenkasvuista.

Vierailija

Niin tekkee. Tietää sen täällä kaikki ! Runo sivuilla on aina muutamia runoja joihin tekijä laittaa plussaa satoja pisteitä ja poistaa miinukset. Ne runot tuntee jo otsikosta tai nimimerkistä. En lue niitä.

Vierailija

En lue noita "runoja". Eikä mua murros-ikäisten härnäily häiritse. Pelkästään SÄÄLITTÄÄ.

Vierailija

Abstraktissa runossa subjekti ja objekti ikään kuin kietoutuvat toisiinsa, ja runosta tulee monimerkityksinen ja piilomerkityksellinen. Ovenkahva on runossa siirtymäobjekti selvästi, onko ovenkahva ehdollistumisen merkki tulevasta aktista, vai onko oven toisella puolen mies, jota kirjoittaja himoitsee?

On otettava huomioon, että kirjoittajaminä ja kertojaminä = runonkertoja lukijoille, eivät tietenkään tässä runossa ole yksi ja sama henkilö. Kokenut runoilija kertoo runoissaan monenlaisia tarinoita oman itsensä ulkopuolisesta maailmasta.

Harmi, että näillä sivuilla ei ole kuin aniharva ihminen, joka osaa lyriikan kritiikin mukaista kommentointia.

Vierailija

Samat kirjoittajat näitä kirjoittaa, muka härnätäkseen :) En lue koskaan tuollaisia runoja. Ihan sama mitä kirjoittavat. Sääliä. Sääliä vain, voin heitä.

Vierailija

Lainaus:

Samat kirjoittajat näitä kirjoittaa, muka härnätäkseen :) En lue koskaan tuollaisia runoja. Ihan sama mitä kirjoittavat. Sääliä. Sääliä vain, voin heitä.

Ai et muka lue! Miksi sitten täällä urputat !?

Vierailija

En KOSKAAN LUE ! en tietenkään :) ENKÄ urputa. Ihan sama mitä kirjoittavat. Niin sama .

Vierailija

Lainaus:

En KOSKAAN LUE ! en tietenkään :) ENKÄ urputa. Ihan sama mitä kirjoittavat. Niin sama .

Mitä siinä nyt sitten uhoat, jos kerran ihan sama?! Ei taida sittenkään olla ihan sama..heh heh...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat