KARAOKE

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Tv. nauhoitus, kun olin TartuMikkiin ohjelmassa 30.10.

http://www.youtube.com/watch?v=XUgbp4FQ22c

Olen Hutikuusta alkaen harrastanut. Olin edellisiltana laulanut ekakerran kun menin tähän äänitykseen Vaasan torille.
Tämä on hyvää vastapainoa kaikelle toiminnalle ja on saanut uusia tuttavuuksia.

Kommentit (6)

Vierailija

Moikka..........
Laulunlahja on ihana. Kenellä sitä sattuu olemaan. Minäkin laulaisin mielelläni karaokea, mutta kun en osaa. Pakko tyytyä laulelemaan kotona.

P

Vierailija

Ei laulutaitoaan tarvitse ujostella karaokessa. Jokainen voi laulaa omalla tasollaan ja
harjoittelemalla kehittyy lisää.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

On minuakin joskus kovasti yllytetty karaokea laulamaan, mutta ujous on aina voittanut. Ehkä en ole esiintyjä, mutta laulamisesta tykkään ja kaikki yhteislaulutilaisuudet käytän mitkä ovat kohtuullisen matkan päässä kotoa.
Laulaminen kotona onkin sitten vähän kaksipiippuinen juttu. Laulattaa kullä usein.

Vierailija

Rohkeesti vaan kaikki laulamaan joita laulattaa. Karaoken tarkoitushan on, että jokainen saa laulaa äänellään, ei se ole niiden yksinoikeus joilla on hyvä lauluääni. Jos arvostelijoita on, he saavat mennä metsään jos eivät kestä kuunnella. Kyllä minuakin alkuun jännitti, kun lähes kahdeksan vuotta sitten eka kertoja lauleskelin, ensin kaverin kanssa, mutta nyt ei enää jännitä. Laulukin sujuu aina vaan paremmin mitä enemmän laulaa. Paula Koivuniemi on minun lemppari, mutta kaikenlaista on tullut lauleskeltua.

Vierailija

KUOROLAULU on parasta terapiaa ; Näin sanotaan.
Olin pari talvikautta Hengellisessä kuorossa, joka sitten ohjaajan lopetettua, loppui. Nyt olen jo neljättä vuotta Asevelikuorossa. 15 jäsentä, jossa 2 veteraania. Ovat jo täyttäneet 90v. mutta jaksavat vielä olla mukana.
Veteraanien muisto ja siunaus tilaisuuksissa ollaan aina. Merkkipäivän vietossa ja muissakin tilaisuuksissa. Hyvä sosiaalinen yhteisö.
Kuva ; JoupiskaSoi 2011 tapahtumassa, Veteraanikuorojen yhteislaulu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat