Tunnista vaarallinen vyötärölihavuus – ja näin pääset siitä eroon

Vatsaonteloon kertynyt rasva aiheuttaa useita vakavia sairauksia. Siitä eroon pääseminen vaatii ennen kaikkea sinnikkyyttä.Lue koko juttu

Tunnista vaarallinen vyötärölihavuus – ja näin pääset siitä eroon

Kommentit (4)

Pömppö

Kyllä on tiukassa saada 10% painosta pois, kun nyt jo käytössä tuo lautasmallisyöminen. Liikuntaakin tulee reippaasti päivittäin. 10% on aika paljon itseasiassa. Kokemusta on, ettei läski niin vaan lähde!

Vierailija

Sama täällä! Olen 71 v . Pituus on 164 ja paino 62kg. Käyn päivittäin reipaalla kävelylenkillä 3-5 km , kerran viikossa lisäksi 1 tunnin jumpassa ja kerran vk salilla tunnin. Syö hyvin maltillisia aterioita , en herkkuja enkä mitään välinaposteluja. Paino ei laske mihinkään. Juon vain vettä en alkoa.
Antakaa vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Olen 71 v . Pituus on 164 ja paino 62kg. Käyn päivittäin reipaalla kävelylenkillä 3-5 km , kerran viikossa lisäksi 1 tunnin jumpassa ja kerran vk salilla tunnin. Syö hyvin maltillisia aterioita , en herkkuja enkä mitään välinaposteluja. Paino ei laske mihinkään. Juon vain vettä en alkoa.
Antakaa vinkkejä.

Pituuteesi nähden painosi on ihan ok. Ei liene syytä laihduttaakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Antakaa vinkkejä.

Mihinkä sen pitäisi laskea, ole ikäihmisenä ihannepainossasi!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat