Harmi

Tilasin et-lehden viime vuoden elokuussa, puh.myyjä nimenomaan painotti, että tilaus on määräaikainen ja ettei sitä tarvitse erikseen perua, lasku siitä tuli sähköpostiin (roskapostiin, mutta osasin sitä odottaa, joten etsin sitä satojen postieni joukosta). Eilen sitten sain oikein kirjepostissa muistutuslaskun (+ 5e), jossa tilaus olikin jatkuva! Ko. tilaus jatkuu kesäkuulle ja lasku on yli 78e. Tämän jälkeen en enää puh.myyjiin luota enkä vastaa puheluihin enkä ainuttakaan lehteä enää ikinä tilaa!!

Kommentit (4)

Minulle on sanottu tilausta puhelimitse tehdessäni, että jos haluat tilauksen lopettaa tarjouksesta, niin lopeta tilaus jo jos et vaikka eka numerosta jonka saat niin hyvissä ajoin ennen viimeistä numeroa. Ja laskussahan selvästi seisoo mistä numerosta tilaus alkaa ja mihin päättyy. Siis netin kautta tai puhelimella. Minä myös olen oppinut  ns.kantapään kautta. Ei anneta vedätyksen toimia!

Vierailija

Aikoinaan tilasin lehtiä puhelinmyyjän kautta. Muistelen että postissa tuli myöhemmin tilausvahvistus, jossa oli tilausehdot. Onko vielä näin?
Painetuista ehdoista kannattaa tarkistaa myös pienellä painetut asiat. Monet ihmiset ovat tilanneet vitamiineja ja kalaöljykapseleita näyte-erän, mutta toimitus on jatkunut edelleen, koska eivät ole huomanneet lopettaa ajoissa tilausta.
Puhelinmyyjät puhuvat niin vuolaasti ettei välttämättä ehdi varmistaa kuulemaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[quote=Vierailija]Aikoinaan tilasin lehtiä puhelinmyyjän kautta. Muistelen että postissa tuli myöhemmin tilausvahvistus, jossa oli tilausehdot. Onko vielä näin?
Painetuista ehdoista kannattaa tarkistaa myös pienellä painetut asiat. Monet ihmiset ovat tilanneet vitamiineja ja kalaöljykapseleita näyte-erän, mutta toimitus on jatkunut edelleen, koska eivät ole huomanneet lopettaa ajoissa tilausta.
Puhelinmyyjät puhuvat niin vuolaasti ettei välttämättä ehdi varmistaa kuulemaansa.[/quote

Minulle kävi jotenkin noin joskus, kun huomasin, että olin joillekin näytepakkauksen kapseleille allerginen enkä ollut huomannut katkaista ajoissa, eli he lähettivät täyden satsin, minä en avannut vaan palautin laskun ja osoitteen keralla postilaatikkoon.

Vierailija

Koska kyse oli määräaikaisesta tilauksesta, niin ei sinun tarvitse enää lisätilausta maksaa. Sinne vain meilaamaan tai soittamaan ja selvität asian. Siellä ei kukaan istu pohtimassa juuri sinun asioitasi, vaan pidä puolesi. Tällaista sattuu

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat