Laura Jukkala

Olen tällä hetkellä tekemässä tutkielmaa asiasta, niin haluaisin tietää suomalaisten mielipidettä tästä. Ottavatko teidän lapset/ te itse rokotteet? Jos ei niin miksi? Olisi myös kiva kuulla jos teillä on joku kaveri joka vastustaa rokotteita, mitä mieltä hän on asiata? Kiinnostaa todella paljon kuulla mitä ajattelette!

Kommentit (3)

ZOMBU

Olen ottanut kaikki tarjolla olevat rokotteet. Pistätimme aikoinaan lapsiimme kaiken tarjolla olevan, sellaistakin, mitä ei ollut neuvolaohjelmassa. Mitään en toivo yhtä hartaasti kuin koronarokotteen tuloa.

En halua isorokkoa, kurkkumätää enkä poliota, en itselleni enkä kenellekään muulle. Olen yliopistokoulutettu mies, en lääketieteellisestä.

Vierailija

Olen aina ollut terveysasioista kiinnostunut, olen ottanut influenssarokotteita vuosittain ja pidän muutkin rokotukset ajantasalla.
Toivon koronaan löytyvän rokotteen, aion ottaa sen sitten kun se tulevaisuudessa on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vapaaherratar

Voisi kysyä rokotusvastaisilta, ottaisivatko he koronaa vastaan rokotuksen, jos voisivat.

Minun lapsuudessani 1950-luvulla Suomessa oli vielä kulkutauteja, jotka tappoivat koko joukon lapsia. Niitä vastaan keksittiin rokotteita toisen maailmansodan jälkeen, ja minunkin lapsuudessani jo lapsille annettiin aika monia rokotuksia. Kaikkia tauteja vastaan rokotuksia ei ollut, ja minäkin olen sairastanut aika monta eri merkkistä rokkoa, ainakin vesi- ja tuhkarokon.

Lapsia minulla ei ole, mutta aikuisena olen ottanut influenssarokotuksen melkein joka kerta kun sellainen on jaettu. Joskus jätin väliin, kun ajattelin, että minulla on muutenkin hyvä vastustuskyky. Tavallista flunssaa en sairasta edes joka vuosi, ja vaikeammilta kausi-influenssoilta suojaa nykyisin rokotus. Joskus 70-luvulla taisin sairastaa hongkongilaisen influenssan, tosin aika lievänä. Sen jälkeen ei vaikeita tauteja ole ollut.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat