Luontainen pihkavoide avuksi

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen valmistanut kuusenpihkavoidetta vuosia ja saanut siitä pelkästään hyvää palautetta mm. ihottumien hoidossa. Tuttavapiirissänikin on ollut erilaisia ihottumia, ja jokainen heistäkin on saanut apua voiteestani. Jotta minua ei heti tällä palstalla leimattaisi markkinamieheksi ja häiriköksi, annankin mieluummin lisätietoja suoraan kysyjälle. Etukäteen anteeksi, jos tämä "tuotetietoni" jotakuta närästää palstalla.

Jokatapauksessa olen sitä mieltä, että kuusenpihkavoidetta kannattaa kokeilla ihottumiin, haavoihin ja muihin ihovaivoihin. Luontoäidillämme on arvaamattoman paljon annettavanaan hyvää ihmisten hyväksi.

Kommentit (4)

Vierailija

Kiitos -Pihkankeittäjä-!

Tämä ei mielestäni pitäisi olla ärsyttävää? Yleensäkin luontaistuotteet ja niiden käyttö pitäisi olla yleisempää. Terveydenhoitajienkin olisi perehdyttävä niihin paremmin.

Täytyy tässä nyt mainita tuosta terveydenhoito politiikasta se kun nykyään tarjotaan masennuslääkkeitä joka tautiin kun hoitajien tietotaito loppuu. Meillä on jo aivan liikaa niiden varassa eläviä, lamaannutettuja ihmisiä. Vanhainkodit täynnä?

Luontaistuotteet ovat virkistäviä ja elävää ravintoa/ lääkitystä. Luonnontutetta!

Vierailija

Juu, eipä minuakaan tuo tieto ärsytä mitenkään, kun itsekin olen luontaistuotteita käyttänyt jo parikymppisestä. Silloin oli paikkakunnallani varmaan vain yksi terveyskauppa, jossa kävin säännöllisesti, se kun oli ihan kotimme lähellä.
Kannattaa aina valita luonnontuote, ennemmin kuin apteekin lääke, mikäli vaikutus on yhtä hyvä/parempi. Toivottavasti vielä moni saa tuosta voiteesta avun.

Vierailija

Täällä toinen pihkavoiteen valmistaja. Olet aivan oikeassa luontoäidin monien hoitavien ja parantavien antimien suhteen. Esim. koivussakin on kaikki hyvää ja terveellistä: Mahla, koivuntuhka, koivunlehtitee (hiirenkorvista) ja vieläpä saunakin lämpiää hyvin koivuhaloilla :)

Terveisin Grandmother

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat