Vierailija

MOI!

ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA TATTARITYYNYSTÄ? SE TUNTUU KYLLÄ HYVÄLTÄ, MUTTA USKALTAAKO ALLERGINEN SITÄ KÄYTTÄÄ?

Kommentit (7)

Vierailija

En minä ole koskaan kuullutkaan, kerro lisää? Viljana tattari ei allergisoi, olen ymmärtänyt, että voivat syödä  tattaria. Mutta mitä siitä hengitykseen irtoaa, en tiedä.

Vierailija

HIRSSIAKANATYYNY JONKA PITÄISI OLLA HYVÄ NISKALLE.

TÄYTE ON SIIS HIRSSIAKANAA .

TÄYTETTÄ VOI TARVITTAESSA VÄHENTÄÄ ITSELLE SOPIVAKSI.

KOKEILEN JOSPA OLISI VIHDOIN RATKAISU NISKAONGELMIINI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
HIRSSIAKANATYYNY JONKA PITÄISI OLLA HYVÄ NISKALLE.

TÄYTE ON SIIS HIRSSIAKANAA .

TÄYTETTÄ VOI TARVITTAESSA VÄHENTÄÄ ITSELLE SOPIVAKSI.

KOKEILEN JOSPA OLISI VIHDOIN RATKAISU NISKAONGELMIINI!

Minkä muotoinen tuollainen tyyny on. Olen vaivaani kokeillut monenlaisia tyynyjä, mutta ei tunnu löytyvän oikeanlaista, ja koska elän yksin ei toinen voi arvioida josko niskani asento olisi hyvä, kun ei sitä itse osaa muusta kuin kiviusta arvioida.

Vierailija

Mikä tarkemmin se vaiva on? Jos vaikka nikamat on kovin kuluneet.

Arvelen, että jyvätyynyt rapisee ja ääni  häiritsee käänyessä.

Vierailija

TYYNY ON NORMAALIN MUOTOINEN JA AIKA LITTEÄ. EN TYKKÄÄ YLEENSÄKÄÄN PULLEISTA TYYNYISTÄ.

SISÄLTÖ EI RAPISE VAIKKA MUUTTAA ASENTEO YÖLLÄ. TYYNY PAINAA ENEMÄN KUIN NORMAALI TYYNYY. SISÄLTÖ NÄYTTÄÄ PIENILTÄ SIEMENILTÄ.

ON TUNTUNUT HYVÄLTÄ, MUTTA SEURAAN VIELÄ AIHEUTTAAKO ALLERGIAA .NISKA EI KYLLÄ OLE NYT OLLUT KIPEÄ:)

Vierailija

[quote=Vierailija]Mikä tarkemmin se vaiva on? Jos vaikka nikamat on kovin kuluneet.

Arvelen, että jyvätyynyt rapisee ja ääni  häiritsee käänyessä.[/quote

Vaivalle on nimi, kuluneet kikamat, madaltuneet nikamavälit. Ainainen kipu ja kiristyneet niskalihakset.Tuohonkin Mobilaatti auttaa, mutta kun sitten huimaa, tosin huimaa muulloinkin. En tiedä saako tähän vaivaan enää  mistään apua.  Noista kulumista ja kiristyneistä niskalihaksista ilmeisesti johtuu tuo ainainen konsertti korvissa, eli sirisee ja sydämen rytmissä kohisee:)

Vierailija

Tinnitus taitaa olla se, mikä minullakin on sirisee ja pauhaa korvissa.  Vasemmalla kyljellä minuakin häiritsee sydämentakytys, kuuluu selkeästi tyynyä vasten. Voi ne kulumat ja ja selkäranka. Minulle kohta laitetaan kauluri avuksi.

Kannattaa kokeilla eri tyynyjä, että löytää sopivan. Tyyny on hyvin tärkeä kipuilijalle ja myös alaselkään oikeanlainen auttaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat