Ei enää seksiä, kiitos!

Vierailija

Otsikko osui ja upposi minuun. Nimittäin minäkin kärsin ylenmääräisestä seksin korostamisesta. Ikään kuin nainen ei ole mitään, jos ei ole kiinnostunut seksistä. Yritän ymmärtää miehiä, jotka on rakennettu seksiä tarvitseviksi, mutta miksi ihmeessä nainen on usein erilainen. Tarpeet eivät mene yksiin. Mieheni sanoi, että sitä varten hän meni naimisiin, että hän saa naista niin usein kuin haluaa. Itse asiassa hän ilmaisi asian aika paljon rumemmin. Se oli minulle viimeinen pisara. Otin avioeron ja aloin elää omin nokin. Ei sille voi mitään, että ei huvita. Olen varmaan jotenkin vammainen, joka voi juontaa juurensa rajusta lapsuudesta. Sillehän mieheni ei voinut mitään, mutta en voi minäkään. Olen onnellinen, kun saan määrätä ruumiistani. En katso seksiä tihkuvia mainoksia enkä muutakaan roskaa, jota tavallinen elämä ei todellekaan ole. Se on mainos- ja markkinaväen tekemää illuusiota. Säälin nuoria, jotka luulevat, että esimerkiksi alle 15-vuotiaan pitää olla jo kokenut, neitsyytensä menettänyt tai että seksi on kaiken a ja o. Jos sitä ei ole, olet huono, epäkelpo.

Terveisin nimimerkki:
Onnellinen seksitön

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Ja sinäkö täällä leuhkit kun ei seksi kiinnosta, hyvä, että et sairauksiin lukenut.
Seksi on vietti joka on normaalille ihmiselle, normaali tarve toteuttaa itseään, sen syvempi muoto on rakkaus joka sitoo ihmisen toiseen.
Rakkauden pitävä yksi side on seksi. Sinä et voi sitä turhaksi toiminnoksi mollata.
Jos se ei huvita, aina voi menna mieltään ja hormoonitasoaan korjauttamaan, että kiinostaa.

Mielestäni asia on niin, että kun kiinnostus laskee, ei ole koskaan kokenut kunnon rakkautta ja hyvää seksiä.
Surullista todeta, että taas elämä on jäänyt joltakin elämättä.Todellinen rakkaus kokematta.
Ehkä vain tietämättömyyttä, laiskuutta ottaa asioista selvää. "Olen onnellinen kun saan määrätä ruumiistani"? Jokainen ihminen saa itse määrätä kuinka kehoaan käyttää!
Ruumiistakin voi, yleensä joku toinen sen tekee kuoleman jälkeen.

Vierailija

Todentotta. Kyllä seksi kuuluu hyvään parisuhteeseen. Joskus ikä voi rajoittaa seksiä, silti puolisot voivat olla onnellisia, eivät kaipaa varsinaista aktia, vaan läheisyys, lämpö ja hyväilyt riittävät.

Vierailija

Naisystäväni on tältä sivustolta. Kumpikaan ei oltu hakemassa parisuhdetta, eikä varsinkaan seksiä. Hän sanoi että ikä on tuonut vaikeutensa seksiin nähden. Vuosia yksin ollessaan jo tottunutkin selibaattiin. Jo exänsä kanssa asuessa seksi oli jäänyt pois kuvioissa, muun läheisyyden mukana.
Minullekkin tämä seksittömyys kävi vallan mainiosti, koska muuten olemme kuin luotuja toisillemme.
Mailattiin, soiteltiin ja viimein tavattiinkin. Hän oli yhtä ihana, kuin olin hänestä käsityksen saanut ja hän kertoi minusta saman kokemuksen.
Yövyin Hänen luonaan ja kuinka ollakaan, hellät halaukset, sanat ja suudelmat johtivat seksiin, ja Hänen aloitteestaan.
Todella ihana kokemus molemmille.

Älkää antako huonojen kokemusten vaikuttaa negatiivisesti.

Vierailija

Seksi on yksi kaikkein tärkeimmistä asioista niin meidän kuin muiden maailmassa olevien, elävien ja muiden lisääntyvien olijoiden ja elijöiden joukossa. Kaikilla kasvikuntaan kuuluvilla on tarve lisääntyä ja jos sitä kutsuttaisiin seksiksi niin vastaavaa se on kaikilla.

Ilman seksiä tuskin aloittajakaan olisi olemassa mutta jostain tuli se ohimennyt halu laittaa siemenet otolliseen kasvualustaan ja kiittämisen paikka olisi hyvinkin niillä geeneillä jotka hänkin on saanut.
Elämässämme satuu myös joukko mutaation tuomia muutoksia ja olisiko tuo mutun kehveli iskenyt kyntensä siihenkin rouvaan jota ei vain kiinnosta lisääntyminen. Onhan tuossa ns "naimisessa" sitä aistillista ja hyvän olon tuomaa raukeutta laukeamisen jälkeen.

Antaisin neuvoksi rouville ja herroille vaikkapa ollessanne tanssahtelemassa,

en ole enää sukupuolielämästänne kiinnostunut vaan tansseissa omaksi ilokseni.

Olettaisin muutamien kyllä tulevan huomaamaan ikävällä tavalla sen jotta ikävä varmasti tulee pitkän päälle.

Vierailija

Lainaus:

Otsikko osui ja upposi minuun. Nimittäin minäkin kärsin ylenmääräisestä seksin korostamisesta. Ikään kuin nainen ei ole mitään, jos ei ole kiinnostunut seksistä. Yritän ymmärtää miehiä, jotka on rakennettu seksiä tarvitseviksi, mutta miksi ihmeessä nainen on usein erilainen. Tarpeet eivät mene yksiin. Mieheni sanoi, että sitä varten hän meni naimisiin, että hän saa naista niin usein kuin haluaa. Itse asiassa hän ilmaisi asian aika paljon rumemmin. Se oli minulle viimeinen pisara. Otin avioeron ja aloin elää omin nokin. Ei sille voi mitään, että ei huvita. Olen varmaan jotenkin vammainen, joka voi juontaa juurensa rajusta lapsuudesta. Sillehän mieheni ei voinut mitään, mutta en voi minäkään. Olen onnellinen, kun saan määrätä ruumiistani. En katso seksiä tihkuvia mainoksia enkä muutakaan roskaa, jota tavallinen elämä ei todellekaan ole. Se on mainos- ja markkinaväen tekemää illuusiota. Säälin nuoria, jotka luulevat, että esimerkiksi alle 15-vuotiaan pitää olla jo kokenut, neitsyytensä menettänyt tai että seksi on kaiken a ja o. Jos sitä ei ole, olet huono, epäkelpo.

Terveisin nimimerkki:
Onnellinen seksitön

Mielestäni se joka sanoo noin ei ole koskaan oikeaa seksiä saanutkaan. Se kyllä kuuluisi jokaisen ihmisen perusoikeuksiin saada kumppaniltaan kunnon seksiä. Harmi kyllä se ei käytännössä toteudu. Sitä varten sitä kumppania voi ja pitääkin vaihtaa jos ei seksi suju.

Vierailija

Otsikon kanssa samaa mieltä!
Olen saanut aikoinaan mielestäni hyvää seksiä ja olen ollut itsekin aktiivinen ja palautteen mukaan hyvä. Nyt kun kuusikymppiä lähestyy, olen ollut yksin vuosia ja seksiajatuskin on alkanut tuntua inhottavalta. Erityisen vastenmielistä on kuulla ikäihmisten puhuvan seksistä kuin se olisi tärkein asia elämässä. Minä pärjään aivan hyvin ilman. Suoraan sanoen ei tule edes mieleen, että päästäisin jonkun iholleni. Huh.

Ja on totta että oikeaa rakkautta en ole kokenut koskaan. Vaikka olen ollut avioliitossa, minulla on lapsia ja eronikin jälkeen olen ollut ns. hyvässä suhteessa, en silti tunne että minua olisi koskaan rakastettu. Se on surullista. Mutta tämä elämä meni näin.

Vierailija

Surullistahan se on, kun kaksi nuorta ihmistä joskus aikojen alussa meni yhteen "jonkin vietin" vetämänä, saivat lapsia ja yrittivät pysyä yhdessä, mutta epäonnistuivat. Näin harmaahapsena muistot tuostakin ajasta kuvastuu ihan erilaisena ja ymmärtää kuinka lapsellisia oltiin, ja täysin toisillemme sopimattomia. Tyttö oli opetettu kiltiksi ja alistuvaksi ja poika sellaiseksi joka ei hempeile turhia.
Nyt ei voi muuta kuin antaa anteeksi toiselle ja itselle ja köpötellä eteenpäin näillä eväillä mitä on annettu. Iloita niistä lapsista ja lapsenlapsista, jotka elämä antoi ja joista iloa saa enemmän kuin mistään muusta.

Vierailija

Lainaus:

Todentotta. Kyllä seksi kuuluu hyvään parisuhteeseen. Joskus ikä voi rajoittaa seksiä, silti puolisot voivat olla onnellisia, eivät kaipaa varsinaista aktia, vaan läheisyys, lämpö ja hyväilyt riittävät.

Tuo on totta, eipä se akti tarkoita sitä että sen kautta vaan ollaan onnellisia ja elämää on vaan sen kautta, monelle riittää lämpö ja läheisyys, niinkuin tuossa mainittiin. Ei voida sanoa että jokin yksi tapa on vaan tie onnellisuuteen, ja juuri sellainen kun minä sen täällä sanon. Kyllähän hyvänolon tunteita saadaan muutenkin kun sen varsinaisen suorituksen kautta.. Meillähän voi olla rajoitteita sen suorituksen suhteen, sitten asioita hoidetaan toisella tavalla. Ja jokainen parihan sen itse päättää miten homma hoituu. Se että jos seksi ei millään tavalla kiinnosta ei varmaan hyödytä kirkossa kuuluttaa, ja julistaa että ilmankin pärjää, toiset pärjää toiset ei ja jokainen omalla tavallaan. Hyvää alkavaa vuotta.

Vierailija

Lainaus:

Otsikko osui ja upposi minuun. Nimittäin minäkin kärsin ylenmääräisestä seksin korostamisesta. Ikään kuin nainen ei ole mitään, jos ei ole kiinnostunut seksistä. Yritän ymmärtää miehiä, jotka on rakennettu seksiä tarvitseviksi, mutta miksi ihmeessä nainen on usein erilainen. Tarpeet eivät mene yksiin. Mieheni sanoi, että sitä varten hän meni naimisiin, että hän saa naista niin usein kuin haluaa. Itse asiassa hän ilmaisi asian aika paljon rumemmin. Se oli minulle viimeinen pisara. Otin avioeron ja aloin elää omin nokin. Ei sille voi mitään, että ei huvita. . Olen varmaan jotenkin vammainen, joka voi juontaa juurensa rajusta lapsuudesta. Sillehän mieheni ei voinut mitään, mutta en voi minäkään Olen onnellinen, kun saan määrätä ruumiistani. En katso seksiä tihkuvia mainoksia enkä muutakaan roskaa, jota tavallinen elämä ei todellekaan ole. Se on mainos- ja markkinaväen tekemää illuusiota. Säälin nuoria, jotka luulevat, että esimerkiksi alle 15-vuotiaan pitää olla jo kokenut, neitsyytensä menettänyt tai että seksi on kaiken a ja o. Jos sitä ei ole, olet huono, epäkelpo.

Terveisin nimimerkki:
Onnellinen seksitön

Meistä osalla saattaa tosiaan olla taakkana lapsuudessa koettuja kammottavia tapahtumia, hyväksikäyttöä ym. joiden muisto kulkee mukana koko aikuisikämme. Se saattaa olla este nauttia seksuaalisuudesta aikuisenakaan. Tätä traumaa ei varmaan ymmärrä sellainen joka ei ole vastaavaa kokenut.

Vierailija

Lainaus:

Ja sinäkö täällä leuhkit kun ei seksi kiinnosta, hyvä, että et sairauksiin lukenut.
Seksi on vietti joka on normaalille ihmiselle, normaali tarve toteuttaa itseään, sen syvempi muoto on rakkaus joka sitoo ihmisen toiseen.
Rakkauden pitävä yksi side on seksi. Sinä et voi sitä turhaksi toiminnoksi mollata.
Jos se ei huvita, aina voi menna mieltään ja hormoonitasoaan korjauttamaan, että kiinostaa.

Mielestäni asia on niin, että kun kiinnostus laskee, ei ole koskaan kokenut kunnon rakkautta ja hyvää seksiä.
Surullista todeta, että taas elämä on jäänyt joltakin elämättä.Todellinen rakkaus kokematta.
Ehkä vain tietämättömyyttä, laiskuutta ottaa asioista selvää. "Olen onnellinen kun saan määrätä ruumiistani"? Jokainen ihminen saa itse määrätä kuinka kehoaan käyttää!
Ruumiistakin voi, yleensä joku toinen sen tekee kuoleman jälkeen.

En huomannut, että aloittaja olisi mitenkään "leuhkinut" - totesi vain, ettei seksi häntä enää kiinnosta. Miksi siitä kimpaannuit? Olemme erilaisia jokainen, myös tässä suhteessa. Joku menettää kiinnostuksensa seksiin vaihdevuosien myötä - joku toinen taas ei.
Ja "ruumis"-sanaa käytetään kehon synonyyminä, ei ainoastaan "kalmo"-sanan. Puhutaan myös esim. ruumiinkulttuurista (vaikkei sillä sekstailua tarkoiteta).

Vierailija

Pääsipä taa ojentamaa!
Kimpaannuin, on väärä sana vieraan ihmisen juttuihin. On aikalailla ärsyttävää kun kerrotaan omia intiimejä juttuja, nimenomaan negatiivisia. Valitetaan aina ja kaikesta. Tämä aloittajan tapaus osoittaa, että on jäänyt kunnon seksi kokematta, säälin häntä.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tässä näkee hyvin, miten eri tavalla me sisäistämme lukemamme. Yksi näkee aloittajan tekstin leuhkimisena, toinen valittamisena, kolmas ehkä ymmärtää, mitä aloittaja on tarkoittanut

Me ihmiset olemme erilaisia ja varmasti seksin tarvekin on hyvin yksilöllinen. Itse elän ilman seksiä, mutta halut kyllä on tallella, pari vain puuttuu.
Kyllä meidän yhteiskunnassamme minunkin mielestäni seksi on ylikorostunutta. Jos joku sanoo, ettei niin välitä seksistä, täällä joidenkin vastaus siihen on, ettei ole saanut kunnon seksiä. Ei se vaan taida olla niin yksioikoista.
Kuten aloittajakin arveli, että huonot kokemukset lapsuudessa voivat olla yksi selittävä tekijä. Ja toisaalta tarvitseeko kaikkien haluta seksiä? Toki seksi on hieno asia, mutta en kyllä koe eläväni vajaata elämää, vaikka en sitä voikaan harrastaa. Seksi ei kuitenkaan ole niitä perustarpeita. Jos sitä on ja siitä tykkää,hienoa, jos ei ole, on sekin ihan hyvä olotila. Sääli menee ihan hukkaan tässä kohtaa

Vierailija

Ei minunkaan mielestäni tarvitse moittia eikä sääliäkään, jos joku kertoo elävänsä tyytyväisenä ilman seksiä.
Jos siitä ei kukaan kärsi, niin kaikkien kai pitäisi olla tyytyväisiä - myös ulkopuolisten?

Vierailija

Minusta aloittaja oli rohkea kun avasi tälläisen keskustelun ja kertoi vain oman mielipiteensä asiasta. Tottahan on että joku voi haluta seksiä, jopa kärsii sen puutteesta. Joku toinen taas vähät välittää sen puutteesta ja on tyytyväinen ilmankin.
Onni on kun/jos saa itse päättää seksin saannin/annon suhteen.
Miehet ei taida aina ummärtää miten paljon heidän käyttäytymisensä voi vaikuttaa myös naisen haluihin. Onnittelut heille, joilla on niin etevä mies, että saa vanhankin halut hyrräämään.

Vierailija

No, tähän ikkään mennessä on kuullu vaikka mitä. Ja kokenutkin monenlaista, varsinkin kun elin aikuisena sinkkunakin monta vuotta. Nykyään onneksi voi puhua (jos haluaa) seksistäkin, ilman että sitä tarttee tuomita. Tai arvostella. Eri juttu on jos haluaa parisuhteen ja houkuttelee itselleen kumppanin ja sitten päättääkin ettei enää haluta olla lähellä. Siinä voi kyseenalaistaa onko se reilua sitä toista kohtaan joka kärsii lämmön puutteesta, yksinäisyydestä. Siis jos on avioliitossa ja toinen kylmenee tunteiltaan kun toisella vielä riittäis virtaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat