Rekisteröinti.

Vierailija

Näin fiksulla palstalla. ( huom. ylläpidon ensimmäinen ylinpänä oleva kommentti)

[IMG]http://i.imgur.com/bgmx7.png[/IMG]

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Tätä se mun uneni tiesi, joissain lehdissä on ollut viimeaikoina miten villiksi on joillain palstoilla keskustelut käynyt, olen melko varma, että täälläkin uudistuksiin mennään, no mulle on se ja sama, asiallisia palstojakin vielä on toivotaan, että tästäkin sellainen tehhään sitä ootellessa se on taas moi!

Vierailija

Lainaus:

Nyt on viime hetket aikaa häiriköidä pian anonyymit on historiaa... heh, heh ,heee.

Voipi se mennä niinkin, että anomyymiaikaa vielä kaipailet......heh, heh ,heee.

Vierailija

No ei pitkään mennyt kun on jo avaus miehen kyvykkyydestä, viittikö joku kurkata mitä siellä seisoo, mä en tohdi.

Vierailija

Moniko palstalainen lopettaa paskan jauhannan kun rekiteröiti tulee voimaan, oma arvaus, että paskanjauhanta loppuu kuin seinään.
Jotkut voi siistiä kirjoittelua osa häviää kokonaan.

Vierailija

Täällä sairasvuoteella ollaan aloittajan kanssa samoilla linjoilla, toivotaan, että tästä vielä elolle ja jalalle päästään.

Vierailija

Suuntako on Facebookin tapaiseen systeemiin, jossa omilla nimillä ja nassuilla kirjoitellaan muutamia rivejä omalle kaveripiirille?
Siellä ei satuiluja taideta sallia, saati nimetöntä tai nimellistä herjaa.

Vierailija

Mikä estää ottamasta rekisteriöintiä tällä palstalla käyttöön ? Haluaisin ylläpidon kannan asiaan.
Että olisi vanhemmille ihmisille siivo sivusto. Jos ei pysty noudattamaan sääntöjä, voi siirtyä muualla rivouksineen.
Kyllä on ollut kauheaa katsottavaa. Ei tiedä voiko nauraa vai itkeä. Missä tällaista on enää nykyään.
Saristakin saa kovin kyheettömän (anteeksi) kuvan. Mauton sivusto !!
Vaikka olen rekisteröitynyt sivustolle, yleensä se vähä minkä nykyään kirjoitan, kirjoitan anonyyminä.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Mikä estää ottamasta rekisteriöintiä tällä palstalla käyttöön ? Haluaisin ylläpidon kannan asiaan.
Että olisi vanhemmille ihmisille siivo sivusto. Jos ei pysty noudattamaan sääntöjä, voi siirtyä muualla rivouksineen.
Kyllä on ollut kauheaa katsottavaa. Ei tiedä voiko nauraa vai itkeä. Missä tällaista on enää nykyään.
Vaikka olen rekisteröitynyt sivustolle, yleensä se vähä minkä nykyään kirjoitan, kirjoitan anonyyminä.

Hei anonyymi,

Pakollisen rekisteröinnin ottaminen käyttöön vaatii teknisiä toimenpiteitä ja sivuston uudistamista.

Rekisteröityminen on nyt vapaaehtoista kaikille, ja aika moni ei syystä tai toisesta halua tai osaa rekisteröityä. Mutta kuten olen aiemmin täällä keskusteluissa useinkin kertonut: kun sivusto uudistetaan kevään/kesän aikana, todennäköisesti viestien kirjoittaminen ilman rekisteröintiä loppuu.

Se ei tarkoita, etteikö edelleen aroista ja/tai vaikeista aiheista voisi keskustella nimettömänä, ihan kuten sinäkin halusit tehdä.

Terveisin
Sari

Vierailija

Oi, jos tulevaisuudessa voi peittää nimimerkkinsä, voi, voi, sama meno jatkuu.
Luulenpa vain, ettei joukossamme ole nytkään monta rekisteröimätöntä aktiivikirjoittajaa.

Vierailija

Eivät kai nämä keskustelupalstat mitään elämää suurempia asioita ole. Muutamat v-häiriköijät lie helppo pitää kurissa. Ihan sama kirjoitetaanko rekisteröityneinä tai ilman. Minäkin kirjoitan usein ilman, paitsi jos lähetän jonkin valokuvan.
Vanha elli

Vierailija
Sari Alho

Hei anonyymi,

Pakollisen rekisteröinnin ottaminen käyttöön vaatii teknisiä toimenpiteitä ja sivuston uudistamista.

Rekisteröityminen on nyt vapaaehtoista kaikille, ja aika moni ei syystä tai toisesta halua tai osaa rekisteröityä. Mutta kuten olen aiemmin täällä keskusteluissa useinkin kertonut: kun sivusto uudistetaan kevään/kesän aikana, todennäköisesti viestien kirjoittaminen ilman rekisteröintiä loppuu.

Se ei tarkoita, etteikö edelleen aroista ja/tai vaikeista aiheista voisi keskustella nimettömänä, ihan kuten sinäkin halusit tehdä.

Terveisin
Sari

Mikä onnen päivä meitä vielä odottaakaan ja hienoa että kevät kesällä päästään nauttimaan muustakin kuin säästä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat