Äiti manipuloi Heidi Kerosuota koko elämänsä: "Äiti osasi kuolla kauniisti, vaikka ei aina osannut elää niin"

Äiti manipuloi Heidi Kerosuota koko elämänsä: "Äiti osasi kuolla kauniisti, vaikka ei aina osannut elää niin"

Heidi Kerosuon äiti kontrolloi tytärtään kaikessa. Tytär yritti olla mieliksi ja syyllistyi, kun ei onnistunut. Vasta kirjoitettuaan kirjan perheestään Heidi näkee äitinsä elämän koko kaaren ja on vapaa rakastamaan häntä.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Hyvä että kirjoittanut kirjan tuosta sillä ei ole ainoa!Itse myös se keskimmäinen ja kovasti äitini syyllistää kaikesta.Muille sisaruksille löytyy tukea ja apua.Minulle ei tipu mitään muuta kuin haukkumista ja syyllistää kaikesta eikä mikään kelpaa.Perheen musta lammas.

Vierailija

Olen reilu viisikymppinen ja äitini on parikymmentä vuotta vanhempi. Tapaamme melkein päivittäin ja harvoin tapaaminen sujuu sovussa. Välimme ovat kärjistyneet vuosi vuodelta. Äiti on kontrolloiva ihminen. En voi edes uutta vaatetta pitää, koska se hänen mielestään pitäisi olla parempana eli hengarissa. Hän irrottelee meillä johtoja pistirasioista ja aukoo/sulkee säleverhoja. Aina on ne omassa ja tietää kaikki paremmin kuin muut. Ikinä hän ei ole väärässä eikä anna periksi senttiäkään. Äitini on hyvin negatiivissävytteinen, jmhymyä ja naurua saati kehua ja kannustusta ei hevin saa. Omasta mielestään syntipukki olen minä, hänhän vain sanoo... Tässä yhden uuvuttavan sanasodan päätteeksi mietin, että en ole tainnut saada Hyvää huomiota häneltä koskaan. Muut sisarukseni saavat olla rauhassa, toisessa miniä pitää jöön ja toinen sasarus asuu riittävän kaukana. Aina itkettää tämmöinen jatkuva kahnaus ja se, että äidin kanssa on vain hyvin harvoin kivaa. Minulle on sanottu, että miksi olen hänen kanssaan tekemisissä, mutta en voi häntä hylätä. Hän olisi hyvin yksin, koska on sosiaalisesti vetäytyvä. Toisaalta olen myös velvollisuuden tuntoine, äiti ei voi hylätä. Olen vain niin optimistinen, että jospa tämä tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joskus olen miettinyt sitä asiaa, kun puhutaan, että on vanhuksia joiden luona ei käydä hoitolaitoksissa, niin minkä verran on heidän itsensä syytä siihen ettei lapset käy. Jos vuosia ja vuosikymmeniä teilataan ja vähätellään niin harvapa meistä "sormia napsauttamalla" ne unohtaa.

Tipitii

Olen 50 ja vähän päälle oleva nainen.Äitini on yli 30 vanhempi minua.Aina huomauttaa että ,tavaraa on liikaa.Hänellä ei ole samanlaista elintasoa kun meillä.En osta mitään turhaa.Hän sanoo älä osta jos et tarvii.Tiedän kyllä mitä teen.En tykännyt kun hän siivoili meillä.Minun tekemä ei kelvannut.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat