Nilkan tekonivel leikkaus

Vierailija

Heips!

Olisin todella kiitollinen tiedoista koskien nilkan tekonivel leikkausta. Missä operoitu. Onnistuminen ja toipuminen.Minulla leikkaus pian ajankohtainen ja tietty jännitää kovasti. Kiitollisuudella Liisa.

Kommentit (2)

Vierailija

Heissan!

Huomasin nyt vasta tämän kirjoituksen, mulle on noin puolitoista vuotta sitten laitettu nilkkaan tekonivel, hankaluuksia oli ihan alusta asti, haava ei tahtonut umpeutua.
Kipuja oli ja turvotusta aika paljon.
Täytyy sanoa että ei se oikein kunnossa ole vieläkään 1½ vuoden jälkeen, kävely on välillä ihan tuskaa, mutta hiljaa hyvä tulee, joutuu joskus vieläkin särkylääkettä syömään.
Kotkassa operoitiin, mutta se semmonen lepokipu on poissa, rasituksesta vain kipeytyy, Vesiliikunnan olen todennut hyväksi.

Toivottavasti sinun nilkkasi alkaa jo tervehtyä

terveisin Ritva

Vierailija

Heippa Ritva! Minäkin huomasin vasta nyt sinun vastauksesi. Pitkään aikaan kyselyyni ei tullut kommentteja. Menen nyt heinäkuussa vielä Peijakseen neuvottelemaan ja ( ehkä leikkausjonoon ).Ortonissa olen käynyt Marko Mykkäsen vastaanotolla, tiedän että hän on hyvä ortopedi, mutta siellä leikkaus myös maksaa n. 10.000- 15.000e. Nilkan tekonivel leikkaus on vaativa leikkaus ja ortopedi osaava. Miten sinun toipumisesi on edennyt. Minä olen 67 v. ja kaaduin jäätiköllä 25v sitten , eli siitä vammasta tämä nivelrikko on saanut alkunsa. Virheasentoja ei ole vielä päässyt syntymään. Olisin iloinen jos kuulisin sinusta. Terveisin Liisa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat