LOISIMINEN

Vierailija

Ihmettelen kovasti nuorten naisten elämistä tänä päivänä. Hankkiudutaan koko ajan raskaaksi ja ei haluta mennä töihim, sossun luukulla seistään. Ei ole ammattia ei koulusta mihinkään. Ei ole säällisiä tiloja lapsille. Viinaa,huumeita kaikenlaisia ongelmia. EI LAPSI MITÄÄN RATKAISE, väsytään. Olen huomannut tämän ongelman jo monen kohdalla. Etsitään uusi ukko ja taas lapsi että saadaan rahaa, ukko maksaa ja taas loisimaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Ihmettelen kovasti nuorten naisten elämistä tänä päivänä. Hankkiudutaan koko ajan raskaaksi ja ei haluta mennä töihim, sossun luukulla seistään. Ei ole ammattia ei koulusta mihinkään. Ei ole säällisiä tiloja lapsille. Viinaa,huumeita kaikenlaisia ongelmia. EI LAPSI MITÄÄN RATKAISE, väsytään. Olen huomannut tämän ongelman jo monen kohdalla. Etsitään uusi ukko ja taas lapsi että saadaan rahaa, ukko maksaa ja taas loisimaan.

Että et nyt vain toisi julki..luulojasi ja oletuksiasi, vaille totuutta?

Vierailija

Lainaus:

Taidat olla nuorten tyttöjen perään vilkuileva äijänkäppänä. Miten tarkkailet raskaaksi hankkiutumista, ja sossun luukulla seisomista?

Minkälaista katkeruutta pullollaan mahtaa olla tuollaisen miehen elämä. Kerropa vähän, miten olet vuotesi viettänyt ja eläkkeesi ansainnut. Tuhlaako joku "nuori nainen" sinun ansaitsemiasi euroja ja markkoja?

Suu puhtaaksi ilman vihjailuja!

Vierailija

Luulen, että aloittaja on nainen.

"Olen huomannut tämän ongelman jo monen kohdalla. Etsitään uusi ukko ja taas lapsi että saadaan rahaa, ukko maksaa ja taas loisimaan."

Kyllä yksinäiset vanhat naiset enemmän vakoilee nuorten tyttöjen elämää. Se on sitä kun kansaneläke on pieni, eikä löydy miehesta elättäjää. Itse ei olla ansaittu yhtään mitään.

Vierailija

Lainaus:

"Olen huomannut tämän ongelman jo monen kohdalla. Etsitään uusi ukko ja taas lapsi että saadaan rahaa, ukko maksaa ja taas loisimaan."

Kyllä yksinäiset vanhat naiset enemmän vakoilee nuorten tyttöjen elämää. Se on sitä kun kansaneläke on pieni, eikä löydy miehesta elättäjää. Itse ei olla ansaittu yhtään mitään.

Lainaus:

Niille ei sentään synny enää kakaroita.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Niille ei sentään synny enää kakaroita.

Eipä synny! Luulen, että nämä vakoilijat, vikoilijanaiset tekisivät saman jos olisi mahdollista. Kun elämä on jäänyt elämättä, täytyy kytätä mielialan kohennukseksi muiden vaikeeta elämää, omakin tuntuu jo helpommalta, vai mitä?
Joskun mennä vuosina kun oli runsaammin kotiäitejä, oli myös, ehkä vieläkin huonoitsetuntoisia miehen alistamia kotiorjaparkoja. Sitten kun mies kuolee, nainen jää typertyneenä ihmettelemään, kun ei osaa muuta kuin ne kotityöt ja raha-asiatkin oli mies hoitanut. On opeteltava vain rohkeasti uutta elämää, mutta ei kyttäämällä naapurien toilauksia. Ehkäpä tuollaisia naisia ei enää olekkaan, toivottavasti.

Vierailija

Mikä vaivaa ihmisiä? Aina ollaan etsimässä syyllisiä, milloin pomot, milloin työttömät, milloin eläkeläiset, milloin kotiäidit. Eikö jo kannattaisi etsiä hyviä asioita, tiedotusvälineet ovat täynnä eläkeiän nostoa palkan alennusta ja pläpläplää.. joten ei nyt kannattaisi täällä lietsoa negatiivisia ajatuksia. Pitää ensin itse olla erinomainen ennen kuin kirjoittaa jos sittenkään. Saanhan minä tähän vastauksen mutta muistutinpa silti.

Vierailija

Lainaus:

Mikä vaivaa ihmisiä? Aina ollaan etsimässä syyllisiä, milloin pomot, milloin työttömät, milloin eläkeläiset, milloin kotiäidit. Eikö jo kannattaisi etsiä hyviä asioita, tiedotusvälineet ovat täynnä eläkeiän nostoa palkan alennusta ja pläpläplää.. joten ei nyt kannattaisi täällä lietsoa negatiivisia ajatuksia. Pitää ensin itse olla erinomainen ennen kuin kirjoittaa jos sittenkään. Saanhan minä tähän vastauksen mutta muistutinpa silti.

Saat vastauksen olen klo 12:18. kommentoija, Aina syyllisen hakijoita riittää, niin kuin sinä nyt :)
Ei arvioimalla negatiivisten lausahduksien runsautta, vaan sivuuttaa ja tuoda esille iloisia ja positiivisia asioita! Koita onneasi, osaatko!
Olen ollut 10v. vähäteltynä, siihen aikaan arvottomana kotiäitiä, ennen kuin aloin luoda uraa, kun hienosti sanotaan. On kokemusta lähipiiristä, tutuista ja muistakin ihmisistä.Että asiantuntemuksella kommenttini toin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Saat vastauksen olen klo 12:18. kommentoija, Aina syyllisen hakijoita riittää, niin kuin sinä nyt :)
Ei arvioimalla negatiivisten lausahduksien runsautta, vaan sivuuttaa ja tuoda esille iloisia ja positiivisia asioita! Koita onneasi, osaatko!
Olen ollut 10v. vähäteltynä, siihen aikaan arvottomana kotiäitiä, ennen kuin aloin luoda uraa, kun hienosti sanotaan. On kokemusta lähipiiristä, tutuista ja muistakin ihmisistä.Että asiantuntemuksella kommenttini toin.

Hei. Minä en kyllä nähnyt klo 12.32 kirjoittajassa syyllistäjää vaan päinvastoin. Moni on varmaankin kokenut vähättelyä jossakin vaiheessa elämäänsä kuten itse mutta eivät kaikki halua jäädä rypemään siihen eikä todellakaan tarkoita sitä että sivuutettaisiin olan kohautuksella negatiivista uutisointia. Miksi et edellinen keskittyisi uraasi muistelematta menneitä olethan kuitenkin selvinnyt voittajana tilanteesta.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.
Höhhöh .
Että nainen loisii. Sitä on losimise tkaukanakun yksnhuoltajana sllloin tällön elatusmaksuja saavana kituuttaa. Lastansa sekä itseään koittaa yksin arjessa eteeenpän viedä.
Ei ole yksin naisen syy se raskaus. Kyllä siinä on mies osallisena ollut.
Tämän aloituksen tekjä on keski - iän ylittänyt yksineläjä, nainen takuulla. Miehet useimmiten häpeilevät raukkamaista yksinjättämistään , naisen hylkäämistä. Lapsensa äidon. Vaan ei ymmärtämään sorru tämän sortin naiseläjä.
Eikä tällä naisihmsellä ole lapsia.
Eikä tunteita.
Yhtään.
.
.

Vierailija

Lainaus:

Minä kokemukseni perusteella taas väitän, että useamman lapsen kotiäiti saa olla monena. Joku äitiyslomalta töihin palatessaan toteskin, että hyvä kun pääsee töihin lepäämään. - Pienet lapset, ja vähän isommatkin, vaativat hoitajaltaan kokopäiväistä tarkkaavaisuutta, valppautta, kekseliäisyyttä ja itsensä likoon laittamista.
Karkeaa yleistämistä on myös väite, että kaikki yh-äidit olisivat oluenkittaajia ja/tai muiden päihteiden käyttäjiä.
Ja mistä moinen lapiklielteisyys? Suomessahan väkiluku on vähenemään päin, kun yhtä naista kohti syntyy keskimäärin vain alle kaksi lasta. En minä ainakaan haluaisi, että kansakuntamme kuolisi sukupuuttoon. - Ja jonkun äidin lapsi olet Sinäkin, kuten meistä jokainen. Emme kai me äitienpäivänä jaa äitejä vuohiin ja lampaisiin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat