fred

hei,
en ymmärrä, miksi terveysviranomaiset edellyttävät koronavirus-näytteenottajilta usean vuoden opiskelua (sairaanhoitajat).
hitsaamaankin oppii hyvin parissa viikossa ja se on sentään monipuolisempia taitoja vaativaa työtä. terveysviranomaisten johdolla ei taida mielikuvitus oikein riittää, kun aina pitää valittaa resurssipulasta, vaikka työttömiä on pilvin pimein.
näytteenottoa voisi kehittää niin, että suomalaiset voisivat tehdä sen pääsääntöisesti itse kotona ja toimittaa sitten näytteen laboratorioon.

Kommentit (2)

Vierailija

Koronanäytteen ottaminen ja toimittaminen tuskin tulee onnistumaan, kun on virallisesti paperit täytettävä.

Olin koronatestissä, minun piti myös allekirjoittaa virallisesti. Ulkomailla asuvana jouduin antamaan vielä virallisen osoitetodistuksen, onneksi oli kotona.

Sitten passi tai henkilöllisyystodistus ja sairaskassan kortti. Kaikista  ottivat kopiot.  Siinä oli monta ihmistä toimimassa.

Näyte otettiin toisella puolella koulua ulkona katoksessa. Jos olisi ollut positiivinen niin olisi ilmoitettu kahden vuorokauden sisällä.

Näytteenotto oli helppo kurkusta penslasivat.

Ihmettelen miten testauksissa tarvitaan kovasti koulutettua henkilökuntaa, siis tarkoitan, että palkka on erilainen koulutuksesta johtuen.

Vierailija

Miska kirjoitti:
Haluisin kyllä nähdä, kuinka täydellinen se hitsaussauma on parin viikon harjoituksen jälkeen.

taas sama huijari linjoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat