EI NÖRTTI

MOI!

LÖYTYYKÖ KETÄÄN JOKA OLISI TEHNYT TIETOTURVATENTIN? ONKO VAIKEA?
OLEN OPETUSALALLA!

Kommentit (19)

Vierailija

Missähän semmoinen tentti tehdään. Testeistä olen kuullut, mutta en koskaan tenteistä. Valistaisitko vähän, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos nyt järkeiltäsi asiaa. Ensinnäkin olet opettaja ja varmasti tiedät mitä tuo asia sisältää,

siis haet alan tuntevaa yhteyttä, opiskelet ja tentit:):):)

Kaikissa tietoa kuljettavissa vempaimissa on, kysy vaikka pankista;)

Tai vaikka elisalta!

Vierailija

Googlettamalla tulee vain tämä nettiET vastaukseksi. Mitään muuta haulla "tietoturvatentti" ei tule.

Taitaa olla jokin trollausjuttu, vaikka ei selkene, mitä hyötyä tai haittaa moisesta voisi kenellekään olla.

EI NÖRTTI

IHAN VILPITTÖMÄSTI KYSELIN TIETOTURVATENTISTÄ!?

SE TEHDÄÄN NETISSÄ, KYSELIN ,JOS JOKU OLISI TIENNYT MILLAISIA KYSYMYKSIÄ ON YLEENSÄ OLLUT?

SIIS KUN EN OLE NÖRTTI!

EI NÖRTTI kirjoitti:
IHAN VILPITTÖMÄSTI KYSELIN TIETOTURVATENTISTÄ!?

SE TEHDÄÄN NETISSÄ, KYSELIN ,JOS JOKU OLISI TIENNYT MILLAISIA KYSYMYKSIÄ ON YLEENSÄ OLLUT?

SIIS KUN EN OLE NÖRTTI!

Taitavat haluta vain myydä tietoturvaa!

Vierailija

Uskokaa jo että tämä huijari yrittää kalastella tietoja kuinka osaavia tietokoneen käyttäjiä täällä on. Ei  varmasti ole opetus,alalla , sieltä löytyy taatusti osaajia jotka neuvovat. Miten on mahdollista opettaa muita jos ei ole itsellä taitoa?

Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo että tämä huijari yrittää kalastella tietoja kuinka osaavia tietokoneen käyttäjiä täällä on. Ei  varmasti ole opetus,alalla , sieltä löytyy taatusti osaajia jotka neuvovat. Miten on mahdollista opettaa muita jos ei ole itsellä taitoa?

Kyllä sen heti näk...i siksi hööpötin. Ei tällaisilta palstoilta tosimielessä kukaan viisas tuollaisia kysele.

Vierailija

"Ainakaan googlettamalla ei linkkiä löydy. Voitko Ei Nörtti antaa sen?"

Huiputtajahan tässä on kyseessä. Siksi heitinkin tuollaisen kysymyksen ihan vain huvikseni. :D Eipä kuulu vastausta. :(

Vierailija

Huiputtaja on sievä ilmaus kun häirikkö on kyseessä.
Useammassa ketjussa pyörii milloin milläkin "asialla".

Vierailija

Mielenkiintoinen sivuseikka tuo piilomainontaepäily. Minulle ei kyllä aukene, minkä mainostamisesta olisi kyse tässä tapauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen sivuseikka tuo piilomainontaepäily. Minulle ei kyllä aukene, minkä mainostamisesta olisi kyse tässä tapauksessa.

Sen kun virnuilet, eipä sulla muuta hupia kai olekkaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat