Runo: Uivelon iltahuuto

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Lainaus:

Upea runo joka kosketti suloisenkarvaasti. Hymyä kyynelten keskellä.

Taitaa olla nunna-pullea asialla, hyvin sairas, silti ei tarvitse huutaa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Upea runo joka kosketti suloisenkarvaasti. Hymyä kyynelten keskellä.

Taitaa olla nunna-pullea asialla, hyvin sairas, silti ei tarvitse huutaa.

Kuka on nunna-pullea?

Vierailija

Lainaus:

Tämmöisiä runoja kirjoitti joskus Jaakko-Pekka ja Väinö-Henrikki.

Kyllä runoilijalla on sana hallussa, kantasana on siis hallu.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Siis aistiharhoja, siis ei hallu-ssa vaan hallu-sinaatiossa, hänen hallussaan on hallusinointi, nainti.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Siis aistiharhoja, siis ei hallu-ssa vaan hallu-sinaatiossa, hänen hallussaan on hallusinointi, nainti.

Taitava runoilija tavoittaa elämää suurempia tuokiokuvia juuri tavallista ihmistä suuremman herkkyytensä avulla. Taitavalla runoilijalla todellisuus ja epätodellisuus kietoutuvat yhteen kuin lumemaailmaksi, jossa intentiot ja kvasitekniset ilmiöt kohtaavat kertojan ohjaamalla tavalla. Runossa tietysti kertoja-minä on eri kuin runoilija-minä.
On ihanaa, että joku osaa visualisoida ja muuttaa toiminnaksi hyvin epäsovinnaisiakin tilannevälähdyksiä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Taitava runoilija tavoittaa elämää suurempia tuokiokuvia juuri tavallista ihmistä suuremman herkkyytensä avulla. Taitavalla runoilijalla todellisuus ja epätodellisuus kietoutuvat yhteen kuin lumemaailmaksi, jossa intentiot ja kvasitekniset ilmiöt kohtaavat kertojan ohjaamalla tavalla. Runossa tietysti kertoja-minä on eri kuin runoilija-minä.
On ihanaa, että joku osaa visualisoida ja muuttaa toiminnaksi hyvin epäsovinnaisiakin tilannevälähdyksiä.

Luojan kiitos, minä kun luulin,
että runoilija oli kokija ja näkijä hallu..hallussapitoa hallusinaatiossa...hallumia sisässä.

Vierailija

Lainaus:

Onkohan alle 3 henkilöä antanut plussa pisteitä tälle runoelmalle ;) D D D

Minun hiirulaiseni ei anna tuolle runolle miinuksia vaikka olen ne kolme kertaa yrittänyt, ne meni plussaksi, pahalainen. Olen huomannut muissakin runoissa, että ei ota vastaan miinuksia, onko vika hiiressäni, epäilen koska se muuten on ahkera naputtelija.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Voin sanoa, että jos on paskanen mieli, niin tulee paskasia runoja.

Vierailija

Jokaisella lukijalla on oma käsityksensä ja tulkintansa runosta. Jos mielikuvitus on kuten edellisellä kommentaattorilla, koko maailma on yhtä isoa pitkää paskapötköä.

Vierailija

Just niin. ihminen on sitä mitä ulos suoltaa ja kirjoittaa. Noista pisteiden mätkähdyksistä voi jokainen jo arvata keneltä ovat peräisin. Onko alle 3 henkilöä ne antanut..... :)

Vierailija

Lainaus:

Just niin. ihminen on sitä mitä ulos suoltaa ja kirjoittaa. Noista pisteiden mätkähdyksistä voi jokainen jo arvata keneltä ovat peräisin. Onko alle 3 henkilöä ne antanut..... :)

Minä en ainakaan anna ..panna...kanna..kannata antaa yhtään mitään, kellekkään,kaikki runot on p....ä paitsi...
harvoin on runoa jolle voisi antaa plussaa.

Vierailija

Lainaus:

Jokaisella lukijalla on oma käsityksensä ja tulkintansa runosta. Jos mielikuvitus on kuten edellisellä kommentaattorilla, koko maailma on yhtä isoa pitkää paskapötköä.

Ei ole kun ruusunpunaista usvaa, vaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat