Vierailija

Hei! Olen yli 80v ja todettu olkapäässä kulumaa jolle ei voi mitään tehdä. Kipua on . Oisko mitään luontaistuotetta joko vois auttaa tai onko lämmöstä apua tai jokin hierontalaite tai särkylääke . Minulla on jatkuvassa käytössä särkylääkkeitä joista ei tunnu olevan apua . Perus sairauksia on joten pitää varmaan keskustella lääkärin kans jos aloittaa luontaistuotteiden käytön. Kiitos etukäteen vastauksista.

Kommentit (2)

Vierailija

Lääkitys särkylääkkeillä antaan vain sivuvaituksien kujeilla uusia ongelmia. Kordisoni ottaa pois säryn MUTTA ei paranna.
Suosittelen vierailua sairasvoimistelijan luona ja pyydät häneltä ohjeet kevyeen voimisteluun ja siihen tarvittavan silikooni nauhan jolle ehkä naurat aluksi mutta oikein käytettynä tehokas joka mm vapauttamaan kulumisien takia hermorahdan joutuminen litistykseen joka aiheuttaa särkyä tai vain estää käsivarren tiettyjä asentoja.
Sen lisäksi pyydä häneltä ohjeet kopioini paperilla, joista selviää oikeat voimistelu liikkeet ilman mitään lisä varusteita. Silloinkin tulee muistaa, että on hyödyksi "esilämmittää" vammatuma vaikkapa esimerkiksi vehnänjyvä pussilla jonka voi lämmittää microssa ennen käyttön. Itse käytän vain vanhaa tukankuivaajaa, mutta voit laittaa vaikka kuumaa vettä pulloon ja pitää sitä vammatuneen paikan lämmittämiseksi vaikkapa pyyhkeellä suojaten ettei lämpö karkaa hukkaan.
Läpö ei ole pahitteeksi talvella; kylmällä säällä kannattaa ulos mennä hyvin suojattuna.
Nk terveyskaupan luonnon lääkkeen voivat auttaa särkyyn mutta salakavalasti rasittavat maksaa tai/ja toisia ihmiselle tärkeitä elimiä kuten sappen toimintaa. Ilmenee särkynä rinnan oikealla puolella. Sama ominaisuus on nk ravintolisä tuotteilla joita kannattee käyttää vain ja ainoastaa jos lääkäri todella niin määrää ja sittenkin oltava varovainen.

Vierailija

Jos olkapäässä on KULUMA niin sitä ei enää saa pois millään. Särkyyn voi toki saada lievitystä kuten edellisessä viestissä neuvotaan.Luontaistuotteisiin ei kannata rahojaan tuhlata. Se on rahojen laittamista kankkulan kaivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat