Mitä teillä juodaan tänä iltana ?
Mitä teillä juodaan tänä iltana ?
klo 16:24 | 12.1.2013
Itse odotan vieraita, Koskenkorvaa on varattu, ja tietenkin sauna olutta pari laatikkoo, sixpack on jo tässä mennyt saunaa lämmittäessä, menee piteempään kun laitoin ukosaunan lämpeemään vieraitten kunniaksi, ja sitä on lämmitettävä hissun kissun pitkän tauon ( kaksi viikkoa ) jälkeen, ettei hormit mene rikki, kaksi saunallista on porukkaa.
Sivut
Minä nautiskelen illalla ja juon kaakaota ;)
Onneksi kaikkien ihmisten ei tarvitse saunoa! Eikä ymmärtää edes tuota turhanpäiväistä irstailua kuumassa saunassa kaljojen kera. Aamulla persposkessa palnut painauma, ei edes siedä istua, seisaaltaan menee loppuviikko, kunnes taas on saunailta. Noinnikkään.
Voi miten ihanalta kuulostaa. Oikein makoisia löylyjä sinne koko poppoolle!
Saunassa tulee puhdasta, hyvä että ei ole sentään "aktiivipesula" heh, hee. Että kahvia vaan ja jätskiä.
Ettäkö juodaanko mitäkökö?
No tuota tietysti --------------------------------------->
(Tuli ostettua sillon 1930 luvulla tuota vähä
reilummin, ja se eikun paranoo vain kuin viini ikääntyessään)
Kun korikalja on niin ravitsevaa! Niin miksi silloin 1940-50 luvulla sitä ei annettu lapsille. Oliko se vaan aikuisten ahneutta, kun eihän siinä alkoholia ole, eihän! Tuossa sinun kaljassasi jo on, en epäile:)
Rasvatonta maitoa runsaasti ruuan kanssa. Ainakin 2 isoa lasillista. Sauna limsat on ostettu. Ei keino sokerilla makeutettua vaan tuhtia sokerilimsaa :) Siis parasta mitä olla voi.
Tyrnimehua.
Juon vettä, kahvia tai teetä, saunan jälkeen limsaa. En vietä tipatonta elämää. Vaan juon hyvin runsaasti. En kuitenkaan alkoholia. En tarvitse sitä mihinkään, enkä minkään vuoksi.
16:38
Mistä sinä tulkitset kateutta, onko sinulla lukihäiriö, vai minulla, kun en sellaista huomaa. Minä inhoan saunomista, en ole enää kiusannut sillä itseäni 15 vuoteen.
Niin oletkos sinä se sieltä Afrikan sarveta joka ei ole valkoisen ihmisten tapoja oppinut.
Panit sitten sillon haisemaan..... muahahaaahaaaaa......!
Tottakai käydään saunassa, launantaina ja vieläpä välillä viikkoakin.
Iltatee ja mustaviinimarja mehu , omista marjoista..juomana
Olut ei kuulu näin talvella juomiimme, vaan kesällä mökillä kylläkin
Hyviä löylyjä vaan saunojille, älkäähän polttako nahkaanne ! heittäkääs hiukkasen sitä olutta kiukaalle, tulee hyvä tuoksu..
Teetä
Sanovat että, sarvesta on alku lähtenyt.Onko ihme jos ei taviolle oo oppinu;9
Selitäpä tarkempaan, kun tää sarvesta lähteny ei oikein ymmärrä, tota muahaaaata.
-teetä
-kahvia
-vettä
-limsaa
-rasvatonta maitoa
Kaikkia vaihtelevasti.
Tein coctailin puolukoista ja soijamaidosta, se on melkein smoothie ! Delicious !
Kirkasta koskenkorvaa! Sitä ei voita mikään!
Sivut