Vierailija

Tuli mieleeni, miten voisin osaltani tuoda maailmaan jotain myönteistä, kun tässä ajassa on näitä haasteita. Tiedän kokemuksesta, että myönteisyydestä saa voimaa. Enkä tarkoita yltiöpositiivisuutta, vaan ihan sitä, että huomaa asioissa ne hyvät puolet mieluummin kuin ne huonot.

Siksi päätinkin avata tällaisen ilon ja kiitollisuuden ketjun, johon jokainen voi halutessaan kirjoittaa, mistä kokee iloa ja/tai kiitollisuutta. Voi kirjoittaa ihan lyhyesti tai pitkästi. Usein tai harvoin. Yhdellä sanalla tai useammalla, miten vain parhaaksi kokee.

Tämä voisi olla myös sellainen itsensä kehittämisen ketju, että pidettäisiin yhdessä tämä ketju myönteisenä. Se tarkoittaa mm. sitä, että jos tänne tulisi ikäviä viestejä, niin jättäisimme ne huomioitta. Sillä niinhän se on, että se mihin keskittyy, se lisääntyy. Keskitytään siis myönteisiin asioihin ja ollaan lempeitä toisillemme. Kertokaa tekin halutessanne, mitä toivotte tältä ketjulta.

Tänä aamuna heräsin kiitollisena siitä, että sain pitkästä aikaa nukuttua tosi hyvin ja olen nyt virkeä aloittamaan työni.

Ilontäyteistä, hyvää päivää toivon kaikille!

Kommentit (11)

Vierailija

Olen usein kiitollinen siitä että olen saanut olla suht koht terve tähän saakka. Pientä kremppaa tietty on mutta suuressa kuvassa voin hyvin. Stressi vähentyi huomattavast kun jäin eläkkeelle pitkän työuran jälkeen. Tuntuu hyvältä kun ei tarvitse enää tehdä asioita suorituspaineen alla eikä saada nopeasti tehtyä. 

Vierailija

Olen usein kiitollinen läheisistäni ja ystävistäni ja lisäksi siitä, että voin liikkua itsenäisesti ja kaikki aistini toimivat suht hyvin.  Olen kiitollinen myös tästä ketjusta, joka muistuttaa siitä, että kannattaa aktiivisesti huomata joka päivä niitä tärkeitä asioita elämässä, joista voi iloita ja olla kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen iloinen ja kiitollinen kun sain haluamani koiranpennun ja jaksan sen

kans vielä touhuta,se tuo iloa ja liikuntaa meille

Vierailija

Onpa ihana kun olette kirjoittaneet tänne. Olen iloinen teidänkin ilonaiheistanne. Tänään olen kiitollinen mm. siitä, että minulle läheinen ihminen selvisi sairauskohtauksesta ja sai jatkaa elämäänsä - toivottavasti pitkään ja terveenä.

Vierailija

Olen iloinen siitä, että olen "löytänyt" taas neulomisharrastuksen vuosien tauon jälkeen ja kiitollinen siitä, että voin tänään hyvin.

Vierailija

Olen tosi kiitollinen hyvin nukutusta yöstä. Valvoin tätä ennen kaksi yötä lähes kokonaan.

Nyt on  paljon virkeämpi olo! Ilolla odotan päivän töitä, niitäkin, joista en yleensä niin pidäkään.

Vierailija

Voi kun se ilahduttaa mukavasti meitä kun lapsenlapset piipahtaa tervehtimässä ,se on suuri rikkaus kun ne tulee ovesta sisään,olen sanomattoman onnellinen että meillä on niiden kans niin hyvät ja onnelliset välit ja myös omien lasten kans on ihan sama juttu

Vierailija

Minua ilahduttaa tänään(kin) kaikki ne et-keskustelijat, jotka jaksavat ja kykenevät näkemään hyviä asioita arjessaan ja tässä maailmassa, ja ovat kohteliaita ja myönteisiä toisia kirjoittajia kohtaan.

Tänään minua ilahdutti myös pari punatulkkua ja tiainen, joita sain ikkunasta ihailla sekä tietenkin ihanat läheiseni. 

Vierailija

Olen kiitollinen ja helpottunut kun poikani perheineen pääsi onnellisesti kotiin ajettuaan autolla 6,5 tuntia, paikoin erittäin huonossa kelissä.

Kuukauden tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat