Huijareille kovemmat rangaistukset

Vierailija

http://yle.fi/uutiset/tilasi_300_pleikkaria_-_ei_maksanut_mitaan/6452136

Miten voi päästä näin helpolla törkeistä teoista? Ehdottomasti kovemmat rangaistukset kuuluisi olla!

Kommentit (1)

Vierailija

Tuota noin minulla oli aikoinaan, ystävä joka kusetti minua, saadakseen helppoa rahaa, esim: myymällä jotain pilipali tavaraa ja niit oli kaikenlaista, markkinoilta ostettua hienoi kopio Zippoja, kelloja, taskumatteja, yms..... hemmetin kalliilla hinoilla ja sit se väitti välillä että mä olisin hänelle jotain velkaa, esim: 5-10€ joskus silloin tällöin, se vei multa rahaa useaan otteeseen, esim: mä pyysin häntä tuomaan välillä tupakka askin, minulle itselleni, kaupasta tai kioskilta, se vei niitäkin rahoja, ku mä annoin hänelle rahaa ja sanoin: et tuos mul tupakka aski, kun en itse jaksanut välillä hakee, ja vähän ajan päästä tuli takas, eikä tupakki askia missään ja kauhia selitys, siltä kaverilta: Joku idiootti varasti multa ne rahat. Minä: ihaks tosi. Kaveri: Juu Juu putosi mun kukkarostani ja huomasin sen, mutta joku idiootti nappasin sen, vitskan maasta ja sanoi että tää on minun löytäjä saa pitää. Myöhemmin selvisi että se, kaveri oli laittanut vain omaa kukkaroon sen rahan ja pitäny sen itsellään, se on mulle velkaa kaikista huijauksista, ihan kaikki laskettua niin noin. 1395.00€ velkaa. 2007 vuodes lähtien, en silloin tiennyt aikoinaa että se kusettaa joka vitun hetki, minkä se ehtii, kunnes kuulin toisilta kavereilta vähän tausta tietoja siitä tyypistä mitä se pitää sisällään, ja tietenki silloin vasta mä aloin epäilee, hankkiudun siitä lopulliseti eroon vuonna 2012 keväällä, kun se kaveri meni jo liian pitkälle, kun alkoin uhkailemaan ja kusettamaan entis enemmän sekä kokeilemaan meikäläisen hermoja, meikää vielä enemmän, silloin vuon 2012 keväällä sanoin nyt se saa riittää se on mennyt jo liian pitkälle äärirajoille ja nyt en oo nähnyt sitä kusettajaa enään noin 9-10 kuukauteen, mä sanon vielä että varokaa kusettajia vaikka ne kuinka sanoo et osta hieno kello tai sytkäri, niin miettikään tarkaan ennen kuin ostatte mitään se on muuten rahojen menetys jos siihen ansaan menee, jos hiukankin epäilette tilanteessa, että se haiskahtaa epäilyttävältä niin älkää ostako!! ja jos se seuraa perässä ja uhkailee niin paetkaa ja huutakaa apua!! tai jotain mikä, herättää huomiota auttaviin ihmisiin ja saman tien Poliisin juttusille uhkailevasta henkilöstä, mikäli se jos on uhkaillut, tarkat tuntomerkit uhkailevasta henkilöstä, niin asia on kunnossa!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat