Euroopan kaupunkilomakohteet

Vierailija

Hei

Olen 40v nainen Kuopiosta ja etsin matkaseuraa naisesta. Tällä hetkellä voin lähteä lyhyille kapunkilomille 3-4 yötä. Euroopan kohteet kuten Puola, Ranska, Irlanti jne, kiinnostavat. Omat kaverini eivät juuri matkusta. Olisi mukava ystävystyä ja jatkossakin suunnitella uusia matkoja. Olen liikkuvainen, rehellinen, avoin, puhelias. Kohteessa tykkään shoppailla, myös kulttuurista nauttia sopivassa suhteessa matkan kestoon nähden, liikkua jalan myös kohteessa sekä käydä katsomassa myös ainakin kerran paikallista yöelämää. Laitahan rohkeasti viestiä. Toivon, että suunnitelma myös toteutuisi, joten haikailijat älkää kirjoitelko.

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:

Hei

Olen 40v nainen Kuopiosta ja etsin matkaseuraa naisesta. Tällä hetkellä voin lähteä lyhyille kapunkilomille 3-4 yötä. Euroopan kohteet kuten Puola, Ranska, Irlanti jne, kiinnostavat. Omat kaverini eivät juuri matkusta. Olisi mukava ystävystyä ja jatkossakin suunnitella uusia matkoja. Olen liikkuvainen, rehellinen, avoin, puhelias. Kohteessa tykkään shoppailla, myös kulttuurista nauttia sopivassa suhteessa matkan kestoon nähden, liikkua jalan myös kohteessa sekä käydä katsomassa myös ainakin kerran paikallista yöelämää. Laitahan rohkeasti viestiä. Toivon, että suunnitelma myös toteutuisi, joten haikailijat älkää kirjoitelko.

Hei joko sait matkaseuraa, minä pääsisin samalta suunnalta! Merituuli

Vierailija

Hei

Eipä ole vielä kukaan täältä suunnalta lähestynyt. Olisi tosi kiva saada ystävä, joka tykkää matkustella ja jonka kanssa olisi helppoa suunnitella. Jos lähekkäin asuu, voisi tavatakin ja suunnitella. Vastaahan vielä ja laita viestiä tänne, niin vaihdetaan s-postiosoitteet. Kerro lisää. Missä päin asustelet? Ikä jne.

Vierailija

Hei ! Olen 55 v, vielä työelämässä, joten työkuviot sotkee , kun sijaisuuksia teen, mutta väliin aina on vapaita! Laitatko sähköpostios: nimim:merituuli

Vierailija

Matkustaminen on harrastukseni.Olen työelämässä, samoni mieheni. Aina ei loma-ajat käy yksiin. Olen mennyt kaupunkilomille myös yksin, samoin järjestetyille muutaman päivän kiertolomille Eurooppaan. Niillähän on muitakin ja ohjelma ruokailuineen ym. on järjestetty valmiiksi.
Oletan että seuraavan 4 pvn kaupunkiloman teen yksin ,koska mies ei pääse lomalle silloin.
Irlantiin olen menossa keväällä, se on järjestetty kiertomatka. Puola kiinnostaa eli mm. Krakova.Ranskassa olen ollut aika paljon mieheni kanssa.
Joku pääkaupunkiseudulla asuva ,kulttuurista ja vähän shoppailustakin kiinnostunut naisihminen kelpaisi matkatoveriksi silloin tällöin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat