Kiitos

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Haluan kiittää ET-lehden toimittajia jotka ovat antaneet meille mahdollisuuden näiden sivujen välityksellä purkaa tuntoja, kertoa mielipiteitä, muistella menneitä, vinkkejä harrastuksiin ja muutakin mukavaa touhua.
Tuntuu kuin kävisi kylässä kirjoittajien luona, sillä niin elämänläheisiä tuntoja olette pistäneet sivuille.
Olen iloinen näistä sivuista!

Kommentit (8)

Vierailija

Minäkin haluan kiittää ET-lehden väkeä näistä sivuista. Keskustelut ovat mielenkiintoisia. Suurenmoinen asia on nettilehtorin palsta. Siinä on mielenkiintoisia kysymyksiä ja erinomaisia vastauksia selkokielellä. Kiitos nettilehtorille ja kaikille muille!

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minäkin yhdyn edellisiin kiitoksiin. Tuntuu että täällä tulee kuin "kotiinsa" tuttujen kanssa juttelemaan, vaika ventovieraita toisillemme olemmekin.
Hyvää päivän jatkoa toivottelee Aluisa

Vierailija

Myös minä olen iloinen näistä sivuista. Siitäkin mukava palsta, ettei täällä ole pilkkakirveitä eikä virheiden korjaajia,
vaan tänne voi tulla (ja täältä lähteä) hyvillä mielin. Kiva katsoa, mitä mieltä muut ovat jostain aiheesta. Saapi tällainen mökkihöperökin lukea viestejä eri puolilta Suomea.

Vierailija

Yhdyn edellisiin!
Tämä foorumi on pysynyt asiapitoisena. On mielipiteitä.
Jatkossa se on meistä kaikista kiinni että pyritään se myös pitämään.

Otetaan kunnon asioita esille vaikka jostain kirjasta tai lehdestä vähän "Asiapohjaa lainaamalla" ja sitä itse kommentoimalla. Omia elämänkokemuksia JAKAMALLA saa hyvän mielen itsellekkin.

Kiitos! -nipa-

Vierailija

Haluan myös sanoa, että hyvät on sivut ja monenlaista aihetta on käsitelty. Olen löytänyt todella hyviä vinkkejä ja neuvoja näistä keskusteluista. Esimerkiksi: lopettaessani tupakoinnin, sain tosi paljon kannustavaa palautetta teiltä palstan keskustelijoilta, kiitos siitä! Lakko on myös pitänyt ja olen siitä onnellinen. :)

Vierailija

Myös minä lausun kiitokset näistä sivuista ja monista mahdollisuuksista sekä lukea että itse kirjoittaa ajatuksia,
tuntoja ja muistoja. En olisi uskonut, näistä sivuista tulisi niin tärkeitä. On niin mukavaa käydä aina katsomassa,
mitä taas on tullut ja vastata tai kommentoida itsekin.Toivon,että hyvät ja tärkeät sivut jatkuvat meidän kaikkien
myötä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat