Inger-Mari, 59, nauttii seksistä avioeron jälkeen: "Lähestyn rohkeasti kiinnostavia miehiä"

Inger-Mari Aikio löysi erotiikan voiman viisikymppisenä. Vapautuminen synnytti runoja naisen halusta ja kyvyn nauttia elämästä omana itsenään.Lue koko juttu

Inger-Mari, 59, nauttii seksistä avioeron jälkeen: "Lähestyn rohkeasti kiinnostavia miehiä"

Kommentit (8)

Vierailija

Jos yli viisikymppinen eronnut mies lähestyis nuoria naisia samoin - "Minulla on tapana mennä mielenkiintoiselta näyttävän ,naisen luo ja kehua vaikkapa hänen kauniita silmiään." - niin likaiseksi vanhaksi ukoksi haukuttais. Siitä olisi voimaantumista kuvaavat lehtiartikkelit kaukana ja me too liike kimpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihana artikkeli seksistä nauttivasta vanhemmasta leidistä.

Seksi ei lopu vaihdevuosiin (ellei itse niin halua) , vaan se ylläpitää terveyttä koko elämän. Sooloseksikin on oikein voimauttavaa, kokeilkaa ihmeessä!

Vierailija

Hienoa, että nämä rohkeat naiset näyttävät esimerkkiä.

Naisille joilla on pieni lapsi ei tätä kuitenkaan sallita. Miehille sallitaan. Nainen jolla menojalka vipattaa saattaa olla kyseenalainen vaikutus jälkikasvuun ;).

Vierailija

Mutta se on hienoa, että rohkeat naiset kertovat, että vanahana voi harrastaa seksiä, nuoremmille naisille sitä ei sallita.

Kuusikymmentäviisi täytettyään tantta ei enää muuta kun naura kun nainen on seksuaalinen. Sitä enne hän katselee epäluuloisesti muita tanttoja. Se on salattava erittäin tarkasti.

Vierailija

Ihana huomio siitä, että seksuaalisuus kukoistaa vanhenemisesta huolimatta tai ehkä jopa sen vuoksi tai ansiosta ❤️

Vierailija

Menepä tuon ikäisenä miehenä kehumaan vieraan naisen silmiä, niin olet ahdistelija, omituinen hiippari.

Vierailija

Omituista miten paljon seksistä kirjoitellaan ja miten ihmiset puhuvat omista kokemuksistaan. Jokainen kokee kokemuksensa itse. Ikäänkuin vanhempiväestö olisi aivotonta että heille pitää kertoa oikein esimerkein miten hoitaa suhteensa vanhana.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat