Liisa Nousiainen

Missä viipyy jo kuukausi sitten tilattu ensi vuoden kalenteri?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei

Ikävä kuulla, että kalenterin toimittamisessa on ollut viivettä. Asia selviää parhaiten ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: 

ET-lehti, Asiakaspalvelu, PL 10, 00089 Sanoma
oma.sanoma.fi/et
puh. 0203 31020 (puhelun hinta on 8,8 snt/min)

Mukavaa joulun odotusta
Ilja / ET-lehti

Vierailija

Minä olen maksanut kalenterin 9.10.2020 enkä vielä 9.12.2020 mennessä ole sitä saanut. En halua soittaa maksulliseen numeroon, koska vika ei ole minussa. Netin kautta vastauksen saaminen kestää kauan, samoin kirjeen lähettäminen nykyään.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat