Pettynyt tilaaja

Olenko ainut tilaaja, jonka lehden jakelussa on ongelmia? Kolme viimeisintä ET-lehteä on tullut myöhässä. Lehteä ei jaa Posti vaan muu jakeluyritys ja alkusyksystä se jaettiin jopa ilmestymistä edeltävänä päivänä. Asun Pohjois-Helsingissä. Asiakaspalautteisiin ei vastata. Olen todella pettynyt lehden toimintaan.

Kommentit (11)

Vierailija

Olen viikon kironnut koko lehden jakelua. Olen lähettänyt sähköpostia, ei vastausta, olen soittanut useaan otteeseen, odotusaika pitenee päivä päivältä, laitoin et-lehden Facebook -sivuilta Messenger viestin ja tänään laitoin viestiä kommentoi-kohtaan. Tilasin lehden alkaen 2.12.2020, maksoin hyväuskoisena laskunkin. Eipä ole lehti minulle saakka vielä tullut. Kukaan ei ole ottanut yhteyttä, haluaisin lopettaa tilauksen ja rahani takaisin, ei kiinnosta maksaa olemattomasta lehdestä. Ihmettelen, miksi tyrkyttävät lehteä, jolle ei ole toimivaa jakelua.

Vierailija

Arvoisat tilaajat, en itse ole tilaaja mutta oletteko varmoja ettei korona ajan aikana juuri mitkään säännällisyydet toimi kaikilla yhteiskunnan osa-alueilla moitteettomasti?

Sairaan hoidossakin henkilökunta ajetaan "loppuun rasittaen" ja siitäkin monet valittaa vaikka maailmalla on kymmeniä tuhansia sairaalan henkilökuntaa yli kuormittuina edelleen vastuullisissa töissä JOISSA EI SAA TEHDÄ NK. VIRKAVIRHETTÄ! Toivaataan kumminkin Lain säätijien ja tulkitsijoiden osalta YMMÄRRYSTÄ tilanteen kokonaisuuden huomioon ottamista vastuun ja sen noudattamisten osalta.

Hyvää Joulua ja Onnellista Uuta Vuotta!
Toivoo: "Ei tilaaja"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin olen laittanut viestejä ja palautetta, mutta niihin ei juuri vastata. Olenkin päättänyt lopettaa tilaukseni. Viimeisin lehti on edelleen tulematta. Lehteä on alueellani jakanut muu toimija kuin Posti ja aikaisemmin se toimi hyvin; lehti tuli monta kertaa jo tiistaina, vaikka ilmestymispäivä on keskiviikko.

Hei

Ikävä kuulla, että lehden jakelussa on ollut ongelmia. Erilaiset vikatilanteet selviävät parhaiten ottamalla yhteyttä siihen jakeluyritykseen, joka postit jakelee omalla alueellanne. Lehdet lähtevät painosta määräpäivänä, ja sen jälkeen vastuu niiden toimittamisesta aikataulun mukaisesti on jakeluyrityksillä.

Jos yhteydenotto postia jakavaan yritykseen ei tuota tulosta, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: 

ET-lehti, Asiakaspalvelu, PL 10, 00089 Sanoma
oma.sanoma.fi/et
puh. 0203 31020 (puhelun hinta on 8,8 snt/min)

Mukavaa joulun odotusta
Ilja / ET-lehti

Vierailija

ilja kirjoitti:
Hei

Ikävä kuulla, että lehden jakelussa on ollut ongelmia. Erilaiset vikatilanteet selviävät parhaiten ottamalla yhteyttä siihen jakeluyritykseen, joka postit jakelee omalla alueellanne. Lehdet lähtevät painosta määräpäivänä, ja sen jälkeen vastuu niiden toimittamisesta aikataulun mukaisesti on jakeluyrityksillä.

Jos yhteydenotto postia jakavaan yritykseen ei tuota tulosta, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: 

oma.sanoma.fi/et

Mukavaa joulun odotusta
Ilja / ET-lehti

Tuota kutsun asialliseksi informaatioksi asiakkailleen.

Kiitä siitä vaikka en ole tilaaja mutta tilaajat harvoin ovat tyytyväisiä vaikka nytkään ei ole vikaa siellä missä tyytymättömyyttä osoitetaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ilja kirjoitti:
Hei

oma.sanoma.fi/et

Mukavaa joulun odotusta
Ilja / ET-lehti

siis KIITÄN, seitsemän vuotta vanha paljon käytetty näppäimistö vaatii varasaran jos kirves ei tehoa!

Tuota kutsun asialliseksi informaatioksi asiakkailleen.

Kiitän siitä vaikka en ole tilaaja mutta tilaajat harvoin ovat tyytyväisiä vaikka nytkään ei ole vikaa siellä missä tyytymättömyyttä osoitetaan.

Vierailija

Jos ET-lehdelle antaa palautetta netin kautta, vastauksen saaminen kestää todella kauan tai vastausta ei tule lainkaan. Periaatteessa en soita maksulliseen puhelinnumeroon, koska vika ei ole minussa. Minusta on myös väärin, että tilaaja joutuu itse selvittämään, kuka jakaa hänen Et-lehtensä, eikö se ole lehden julkaisijan asia? Ilmeisesti näitä jakelu- ym. ongelmia on niin paljon, että sen vuoksi selvittämiset kestävät kauan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ET-lehdelle antaa palautetta netin kautta, vastauksen saaminen kestää todella kauan tai vastausta ei tule lainkaan. Periaatteessa en soita maksulliseen puhelinnumeroon, koska vika ei ole minussa. Minusta on myös väärin, että tilaaja joutuu itse selvittämään, kuka jakaa hänen Et-lehtensä, eikö se ole lehden julkaisijan asia? Ilmeisesti näitä jakelu- ym. ongelmia on niin paljon, että sen vuoksi selvittämiset kestävät kauan.

Meillä oli jakeluongelmia Hesarin kanssa vuosi sitten. Kirjauduin oma. sanoman sivulle. Siellä on monenlaista valikkoa eri ongelmista. Voi myös kirjoittaa omin sanoin asiansa. Vastaus tuli välittömästi.
Oma.sanoman kautta voi myös peruuttaa tai tilata lehden. Olen irtisanonut lehtiä sitä kautta ja homma on toiminut hyvin.
En tiedä, mitä tarkoitat sillä, että netin kautta vastauksen saaminen kestää kauan.

Täällä meillä haja-asutusalueella lehtien jakelu on kilpailutettu. Kerran jos toisenkin maakuntalehti jäi tulematta, silloin kirjoitin sähköpostia jakeluyhtiölle. Silloinkin vuoropäällikkö vastasi muutamassa minuutissa ja kiitteli tiedosta.
Jakeluyhtiöt todellakin hoitavat oman tonttinsa.

Vierailija

Olen antanut palautetta näistä jakamattomista lehdistä asiakaspalvelun kautta ja siellä kestää päiväkausia ennenkuin saan vastauksen, jos ylipäätään saan vastauksen. Tilanne on vuosi sitten ollut varmaan ihan toisenlainen. Lopetinkin näiden jatkuvien jakeluongelmien vuoksi ET-lehden tilauksen, mutta sitä ei voinut kesken tilauskauden tehdä netin kautta, piti soittaa puhelimella. Puheluuni vastannut oli hyvin ymmärtäväinen, kun kerroin, miksi lopetin tilaukseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen antanut palautetta näistä jakamattomista lehdistä asiakaspalvelun kautta ja siellä kestää päiväkausia ennenkuin saan vastauksen, jos ylipäätään saan vastauksen. Tilanne on vuosi sitten ollut varmaan ihan toisenlainen. Lopetinkin näiden jatkuvien jakeluongelmien vuoksi ET-lehden tilauksen, mutta sitä ei voinut kesken tilauskauden tehdä netin kautta, piti soittaa puhelimella. Puheluuni vastannut oli hyvin ymmärtäväinen, kun kerroin, miksi lopetin tilaukseni.

Arvattavasti korona ongelmien vaikutusten yhteiskunnassa loppumisen myötä loppuvat sen nk sivuvaikutukset ja silloin niistä haitoista vapaantuvat niin kuluttajat kuin syyttömästi syytetyt ja tilanteet eri yhteikunnan alueilla normalisoituu.

Vierailija

Noin 120 maksais uusi näppäimistö joten pistää alkaa säästämään ettei tarttis ostaa uutta kannettavaa.

Tympii kun monet kirjaimet pitää takomalla takoa, että ne tulee esiin tekstissä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat