Kommentit (4)

Vierailija

Minä laitan hampaat yöksi Sinol-kylpyyn, aamulla kannattaa pestä tavallisella astianpesuaineella ja harjalla, kannellinen lasipurkki on oivallinen astia tähän käyttöön.

Vierailija

19.1.19:12 oli tosi nasta vastaus. Valitettavasti täytyy itse vain odotella, milloin itselläni oli tuo tilanne.

Hampaitten valkaisusta kuitenkin sen verra. Ensin tulisi käydä tarkistuttamassa hampaansa. Hyvä olisi, jos hammaslääkäri kuitenkin ensimmäisenä valkaisisi hampaat.

Muutenkin hampaiden pesun tulisi hoitaa kunnolla päivittäin ja esim. kahvin, teen ym jälkeen , jotka värjäävät hampaita. Eipä liioin ole ihmeen mukavaa katsella valkoisia hampaita, joiden väliköissä on ruokaa tai muuta "tahnaa".

Vierailija

Mistä tuosta linkistä löysit vaikuttavan aineen? Siinä sanotaan vain että 22%... Niin22% mitä? Ilman vety-tai karbamidiperoksidia hammas ei vaalene. Ottakeehan asioista selvää ja valkaiskaa hampaanne vain asiantuntijoiden, hammaslääkärin tai suuhygienistin vastaanotolla.

Vierailija

Lainaus:

Minä laitan hampaat yöksi Sinol-kylpyyn, aamulla kannattaa pestä tavallisella astianpesuaineella ja harjalla, kannellinen lasipurkki on oivallinen astia tähän käyttöön.

No joo... sinähän puhut tekareista, hampaat kylpyyn, höh? Mulla on omat hampaat suussa, en sentään astianpesuaineella pese omia luonnon hampaitani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat