Roolin veto

Vierailija

Vedätkö palstalla jotain roolia, vai oletko oma itsesi, täytyy myöntää että itse kirjoitan myös nimimerkilläkin mutta aina joku rooli päällä, olen niin näkyvässä virassa eräässä kaupugissa etten voi millään olla oma itseni, mutta kiva on silti kattoa mitä rahvaat kirjoittelee, ja enkä ole paljoa erehtynyt, kun on lusikalla saatu ei voi kauhalla antaa, tämähän on selvää.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Mitäs se kaupunginjohtaja nyt oikein meinaa? Että on ihan aikaa tännekin kirjoitella,ilmankos asiat kaupungissa on sitten ihan kuralla.Väkeäkin lomautetaan.....................

Vierailija

Lainaus:

Vedätkö palstalla jotain roolia, vai oletko oma itsesi, täytyy myöntää että itse kirjoitan myös nimimerkilläkin mutta aina joku rooli päällä, olen niin näkyvässä virassa eräässä kaupugissa etten voi millään olla oma itseni, mutta kiva on silti kattoa mitä rahvaat kirjoittelee, ja enkä ole paljoa erehtynyt, kun on lusikalla saatu ei voi kauhalla antaa, tämähän on selvää.

No voi jessus,pikkasen nöyryyttä pyydän herra lakaisukoneenkuljettalta.Et varmasti ole parempi kuin me muutkaan, ja tuskin sinulle on annettu isommalla lusikalla kuin muillekkaan.

Vierailija

Lainaus:

No voisitko mainita esimerkinomaiseksi mikä kirjoitus mielestäsi on täällä ollut selvästikin sellainen jota arvioit itseäsi alemman rahvaan/paria-luokan sepustukseksi ja mikä taas sellainen joka on syntynyt samanlaisen hopealusikan suussaan omaavalta kuin itselläsi katsot olevan ?

Vierailija

Lainaus:

Mä haluaisin asua noin pienessä kaupungissa, jossa "näkyvässä virassa" olevalla on aikaa keikkua nettiET:ssä. Ei paljon virkamiesvalmistelu kansaa terrorisoi. Ihmetyttää vain millainen pikkukamarineuvos tänne trollaa, kun ei nimimerkkiä uskalla käyttää. Mutta huono omatunto niillä on kaikilla.

Vierailija

Lainaus:

Mä haluaisin asua noin pienessä kaupungissa, jossa "näkyvässä virassa" olevalla on aikaa keikkua nettiET:ssä. Ei paljon virkamiesvalmistelu kansaa terrorisoi. Ihmetyttää vain millainen pikkukamarineuvos tänne trollaa, kun ei nimimerkkiä uskalla käyttää. Mutta huono omatunto niillä on kaikilla.

Noh, niinhän se Eurooppaministerimmekin ehtii twiittailemaan joka 'kokouksesta'. :D

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Siellä antaa ohjeita kansallinen syyllistäjä...ei mene hyvin sinullakaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Noh, niinhän se Eurooppaministerimmekin ehtii twiittailemaan joka 'kokouksesta'. :D

Tutuksi on tullut ministeritkin joidenkin kanssa silloin tällöin olen kirjeen vaihdossa + puhelin yhteyksissäkin.
Nyt olen lomalla, parempi kuitenkin olla kertomatta siitä sen enepää.

Vierailija

Kun on terve itsetunto ei tarvitse vetää roolia tai yrittää nostatella itseään olevilla tai olemattomilla tuttavuuksillaan ja asemallaan. On paljon kivempi ja helpompikin kun on oma itsensä. Ei koko ajan tarvitse muistella mitä on aikaisemmin valehdellut. Toisaalta kun henkilö puhuu puppua menettää hän luottamuksensa ja häneen suhtaudutaan hieman vinosti hymyillen.

Vierailija

Lainaus:

Kun on terve itsetunto ei tarvitse vetää roolia tai yrittää nostatella itseään olevilla tai olemattomilla tuttavuuksillaan ja asemallaan. On paljon kivempi ja helpompikin kun on oma itsensä. Ei koko ajan tarvitse muistella mitä on aikaisemmin valehdellut. Toisaalta kun henkilö puhuu puppua menettää hän luottamuksensa ja häneen suhtaudutaan hieman vinosti hymyillen.

Ei itsetunnossa ole mitään vikaa mutta haluan säilyttää identiteettinin ja asemani kaupungin virassa, täällä on paljon minun juttujani jotka vaatii ettei selkene kuka on juttujen takana, eli rooli on oltava päällä yksityis kohtiin ei passaa mennä.

Vierailija

Lainaus:

Mitähän tarkoittaa suomeksi "kattoa"? Aloittaja kirjoitti siten ja ihmettelen sitä sanaa....

Juurikin tälläisten tollojen kanssa keskustellessa on pidettävä matalaa profiilia, ei alkaa opastamaan tolloa ihmisten tavoille, jokainen yritelköön pärjäillä niillä eväillä mitkä on saanut.

Vierailija

Epäilen tätä ketjun aloittelijaa. Virka kuin virka. Taitaa olla eläkkeellä oleva, entisessä virassa ollut tekstitaituri.

Vierailija

Eiköhän me kuitenkin suurin osa jotain roolia vedetä,harva täällä haluaa itsensä tunnistettavaksi kirjoittaa.Kuka mistäkin syystä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat