Miksi NettiET?

Vierailija

Miksi olet tällä palstaa kun paljon parempiakin on olemassa? Johtuuko se siitä että tilaat lehteä vai jostakin muusta asiasta. Kertokaa!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

Miksi olet tällä palstaa kun paljon parempiakin on olemassa? Johtuuko se siitä että tilaat lehteä vai jostakin muusta asiasta. Kertokaa!

Et taida olla täkäläisiä. On helppo kirjoitella tänne typeryyksiä, kun ei kukaan pistä paremmaksi. Älä sinäkään yritä. Turpiin vaan kaikkea, mikä kuullostaa järkevältä, vaikka ei sitä olekaan.

Vierailija

Lainaus:

Tämä on ihan hyvä ja siksi olen täällä.

Vierailija

Minä olen kova surffailemaan netissä - missään muussa asiassa en sitten yhtä ahkera olekaan. Käyn täällä katselemassa kirjoittajien mielipiteitä eri aiheista, ja vertailemassa omiini. Myös kilpailut näillä sivuilla ovat minulle mieluisia. Jos ei osallistu, ei voi voittaa - se on mottoni.

Vierailija

Lainaus:

Mitä ovat ne paremmat palstat??

Sitten keväällä saattaisivat siirtolapuutarhapalstat houkutella.

Vierailija

Ei meidän täällä kirjoittelijoiden tarvitse selitellä, miksi täällä käymme. Olemme tyytyväisiä palstaan ja viihdymme. Joskus jotkut "sivulliset" saattavat käydä häiriköimöissä, mutta palstan ylläpitäjä poistaa nettietikettiä rikkovat kommentit.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Kysymyshän on oikeastaan aika hyvä ja yritän siihen vastata.

Ensimmäiseksi tuli mieleen kirjoittaa, että olen täällä siksi, kun en paremmasta tiedä. On se tottakin. Olen vuosia aikaisemmin kirjoitellut yhdelle hyvälle foorumille. Tuli kirjoittamisessa pitempi tauko ja kun olisin taas mennyt kirjoittamaan, oli loppunut koko foorumi.

Tämän kun sitten löysin, kirjoittelin moniin asiakeskusteluihin. Nyt ei tahdo löytyä mitään uutta asiaa, mutta on semmoisia kuulumisien vaihtamiskeskusteluita missä voi keskustella melkein asiasta kuin asiasta. Kyllä toki joihinkin asiakeskusteluihinkin vielä löytyy jotain sanottavaa joskus.

Silloin kun tämän foorumin löysin ei tainnut minulle lehteä tulla, en ole varma. Sitä tilaan pätkittäin koska kesällä en lue kun on se puutarhapalsta.
Jos lähtisin täältä etsimään sitä parempaa, tuntuisi siltä kuin hylkäisin entiset ystävät ja lähtisin uusia etsimään. En usko, että vaihtamalla paranee, niin mukavia ovat ja itsellä on jo ikää kohtalaisesti.

Vastasinko kysymykseesi? Sinä voisit nyt kertoa mikä on mielestäsi parempi palsta ja miksi?

Vierailija

Minä olen täällä, kun en muitakaan löytänyt, vaikka etsin. En halua kovin syvällisiä keskusteluja, päivän tapahtumia ja muuta kevyttä juttua, suruja ja iloja niinkuin olis kaveriporukassa. Oikeasti ensin innostuin keskustelusta joka käsitteli Jumalan etsintää, mutta se meni ihan höpöksi, olin pois jonkin aikaa ja taas kirjoittelen muissa keskusteluissa. Jumalasta ja uskosta, sekä siitä miten usko on pelastanut vaikeuksista haluaisin keskustella, mutta näyttää siltä että se on liian arka puheenaihe ja saa jotkut "näkemään punaista", joten on oltava varovainen mitä kirjoittaa ettei mene sanasodaksi.

Vierailija

Niin - uskonto, elämänkatsomusasiat ja politiikka ovat vähän arkoja asioita, joista keskustellessa jotkut saattavat verisestikin loukkaantua.
Vanha setäni sai muutama vuosi sitten vieraaksi lapsuudentuttunsa. Kun tuli puheeksi punaisten ja valkoisten välinen sota, huomasi vieras että setäni suku oli ollut "väärällä" puolella. Vanhus nousi ja paineli ovesta ulos kesken kahvittelujen, sanoen ettei halua olla missään tekemisissä toisinajattelijan kanssa.

Vierailija

Aikansa kuluksi varmaan täällä norkoillaan.
Onko kukaan seurannut studio55 keskustelupalstaa? Onko se vaihtoehtona parempi vai huonompi?

Vierailija

Miksikö?
Ihan siksi kun minusta on hienoa osallistua ja tuntea kuuluvani ystävien joukkoon tietyssä foormissa täällä.
Olen kiinnostunut syvällisistä asioista ,mutta se ei kovin suuren joukon kesken ihan noin vaan käy.
Toisaalta pidän hurttihuumorista ja tilannekomiikasta ja muutaman vuoden aikana olen sellaisen ryhmän täältä löytänyt.
Olen myös murre-vaalija ihan livenä ja siviilissäkin.Siitä siis kiinnostus alkoi,sen jälkeen koin ja tutustuin mahtaviin personiin,niin yksinkertainen on syyni olla täällä.
Ilman ennakkoluuloja uskaltaudun myös juttuun kuin juttuun joka kiinnostaa.
Kirjoitan paljon ja useammassakin paikassa.Paljon riippuu siitä miten asiat ottaa ja kokee.
En koe norkoilevani täällä millään lailla.Kirjoitan sen minkä kirjoitan ja luen niitä asioita jotka kiinnostavat.
Tämä on yksi osa ,pieni hetki ajastani,jonka jaan virtuaalisessa ystävyydessä ja olen todella tästä löydöstä kiitollinen.

Ps.En ole minkään aikakausilehden tilaaja,sanomalehti tulee,muut ostan kun tuntuu siltä.Luen paljon mieluimmin kirjoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat