Mikä on monoliitti, ja miksi niitä nousee ja mistä ja kuka ne pystyttää?
Vai syntyykö ne maan uumenista?

Kommentit (3)

Monoliittiä nousee, taas yksi! Mikä tehtävä niillä on? Ovatko joitakin tietoliikenteen jakajia, ilmanalan haistelijoita:)

mikä on monoliittien tehtävä? Kyllä jonkun on se pakko tietää, eihän niitä noin vaan omin avuin kasva maaperästä?

Vierailija

Eiköhän tässä ole takana eräänlainen teekkarihuumorin ilmentymä. Monoliittien pystyttäjät eri puolilla maailmaa seuraavat huvittuneina niistä syntynyttä kohua. Joku tai jotkut niitä huvikseen pystyttävät ja myöhemmin poistavat. Näin saadaan jännittävyyttä asiaan, ja samalla salaliittoteoreetikot uutta tuulta purjeisiin. Uskoisin, että jossakin vaiheessa monoliittien uutisarvo vähenee. Ehkäpä joku paljastaa joskus, mistä idea lähti ja miksi. Parasta olisi, jos joku sattumalta näkisi pystyttäjäporukan itse teossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole takana eräänlainen teekkarihuumorin ilmentymä. Monoliittien pystyttäjät eri puolilla maailmaa seuraavat huvittuneina niistä syntynyttä kohua. Joku tai jotkut niitä huvikseen pystyttävät ja myöhemmin poistavat. Näin saadaan jännittävyyttä asiaan, ja samalla salaliittoteoreetikot uutta tuulta purjeisiin. Uskoisin, että jossakin vaiheessa monoliittien uutisarvo vähenee. Ehkäpä joku paljastaa joskus, mistä idea lähti ja miksi. Parasta olisi, jos joku sattumalta näkisi pystyttäjäporukan itse teossa.

Olen odottanut  samaa, eli, että joku henkilö joka on pysyttänyt tai nähnyt pystytyksen tulisi kertomaan salaisuuden joka monoliittiitteihin kätkeytyy:) pystytys on aika vaikeaa jäätyneeseen maahan, luulisin,ja  että edes ääni olisi herättänyt jonkun ihmisen näkemään.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat