Mandi -67

Tulin 31-v.syntymäpäiväkseni uskoon!! Sain elämäni parhaan lahjan, uskon Jeesukseen Pelastajaamme! Tänä päivänä ihmiset etsivät totuutta monista asioista ,mutta Raamattu kertoo sen. " Jeesus sanoi hänelle :"Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. " (Joh.14:6) Jumala antaa pelastuksen sille,joka katuu syntejään ja ottaa Jeesuksen vastaan ,antaa sovittaa itsensä Jeesuksen ristinkuoleman kautta. Jeesus on ylösnoussut ja elää! Kaikki kiitos ja kunnia Jumalalle.

Kommentit (14)

Mandi-67

Sain täyden varmuuden asiasta sillä hetkellä kun tein uskonratkaisun. Pyhä Henki  antoi sanat sisimpääni  niin voimallisesti ettei ollut  epäilyksen häivääkään!  Tämä oli valtava ihme minullekin.Olin vain jotenkin ymmärtänyt että Jeesus kuoli puolestamme ristillä mutta en  käsittänyt siitä eteenpäin. Raamattu on Jumalan Sana ja kertoo totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raamattu on julma

Vilpittömyyteesi on helppo uskoa. Pääsiäimen on sinulle varmasti vastenmielinen juhla. Raamattu on julma.

Vierailija

Mandi-67 kirjoitti:
Sain täyden varmuuden asiasta sillä hetkellä kun tein uskonratkaisun. Pyhä Henki  antoi sanat sisimpääni  niin voimallisesti ettei ollut  epäilyksen häivääkään!  Tämä oli valtava ihme minullekin.Olin vain jotenkin ymmärtänyt että Jeesus kuoli puolestamme ristillä mutta en  käsittänyt siitä eteenpäin. Raamattu on Jumalan Sana ja kertoo totuuden.

Etkö uskalla sanoa, että Jeesus elää sinussa, ei missään muualla? Pyhä Henki vaikuttaa uskosi, vaikuttaa sinussa.

Tuota on kovin vaikea ns. uskomattoman uskoa, koska Pyhä Henki ei vaikuta hänen ajatus ja tunnemaailmaansa.

Vierailija

Olen koko elämäni ihmetellyt sitä, että en saa täyttä varmuutta mistään muusta kuin siitä, että minä itse elän ja olen olemassa. Jumalakin on vain todennäköinen mahdollisuus tietämättömyyden pilvessä.

Kiva, että jollain on selvät sävelet - niin kuin sanotaan.

Vierailija

Tuolla Jumalan etsintä-keskustelussa käytetään tiedettä perusteluna mielipiteille.Hämmentyneenä mietin, ovatko tiede, usko ja raamattu yhtä mieltä asioista.

Hae kottia!

Vierailija kirjoitti:
Viimeisenä päivänä saa kukin uskonsa mukaan.

Olen kyllä saanut jo vähän ennakkoa. Tiedoksi muille.

Vierailija

Ajatelkaa, noutajat saa valita jo täällä eläessään. Jos et ole ottanut Jeesusta vastaan ja antanut Hänen sovittaa syntejäsi Jumalan edessä, noutajat jotka tulevat, eivät vie sinua hyvään paikkaan. Jumalattoman kuolema on todella karmea!  Siellä ei enää ole toivoa. Kun otat Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajana, sinun noutajat ovat Herran Enkeleitä ja vievät sinut Taivaaseen ja saat elää ikuisesti! Ajattele! Vajavaisuus pysyy siihen saakka sinussa mutta täydellisyys alkaa kun pääsee kotiin Herran luokse. Siis meistä ei tule täällä ajassa Enkeleitä. Olemme vajavaisia kaikin puolin emmekä muita parempia. Meillä on Uusi Testamentti joka astuu voimaan kun ylitämme rajan ja lähdemme täältä maan päältä. Kiitos Jeesus!

Vierailija

2. Kor. 11 "Olenko tehnyt syntiä siinä, että olen ilmaiseksi julistanut teille Jumalan evankeliumia?

Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä.

Mutta mitä minä teen, sen olen vastakin tekevä, riistääkseni aiheen niiltä, jotka aihetta etsivät, että heidät siinä, missä kerskaavat, havaittaisiin samankaltaisiksi kuin mekin.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

Tuon mukaan teot ratkaisevat, ei pelkkä usko. On selvää, että kun Raamattua tuntematon ihminen kohtaa "valkeuden enkelin" kirjaimellisesti, se on niin vaikuttava kokemus, että tulee varmasti uskoon. 

Mutta sen jälkeen kun Raamattu tuli valmiiksi viimeisen apostoli Johanneksen kuoltua, yksikään Jumalan enkeli ei ole ilmestynyt kenellekään. Sellaista ei enää tarvittu, koska uskon saamiseksi kaikki tarvittava tieto on Raamatussa:

Efes.6 "Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan tässä pimeydessä hallitsevia pahuuden henkiolentoja vastaan.

Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.

Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.

Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki paholaisen palavat nuolet ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana (Raamattu)."

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat