Neil Hardwick: "Vanheneminen harmittaa"

Kommentit (6)

Vierailija

vanheneminen voi olla myös mukavaa...

se on luonnonlaki,vanheneminen.Elämistä pitää jatkaa eikä surra mennyttä nuoruutta.Nyt on enemmän aikaa itselle ja harrastuksille,voi matkustella tai viettää aikaa lastenlastenkanssa,tehdä vapaaehtoistyötä,mahdollisuuksia on
paljon...pitää vain löytää itselle sopivaa tekemistä.
Satun itse kuulumaan niihin jotka rakastavat kaikkia vuodenaikoja ja luonnossa liikkumista,jos on huono päivä,menen
järvelle tai metsään kävelemään.Masennus kylläkin on kurja sairaus ja se pitää ottaa vakavasti.
Työelämästä haluaisin jo pois mut se ei ole vielä mahdollista.Kun sen aika tulee,en todellakaan usko etteikö aikani kuluisi.
Meinasin unohtaa avantouimisen,se on MAHTAVAA.

Vierailija

Minä nautin kovasti siitä, että enää ei kukaan komenna. Joka aamu saan itse päättää, miten tämän päivän vietän. Keksin aina jotain kivaa tekemistä, katson lehdestä mitä menoja ja tapahtumia on tarjolla (ilmaiseksi). Ja ei kun menoksi!
Minäkin tykkään uimisesta, mutta avannossa varmaan saisin sydärin. Meikäläiselle riittää sisäallas, kylmä suihku ja höyrysauna.

Vierailija

Kiitokset toimitukselle Neilin haastattelusta.

Jutussa mainittiin että nykynuoriso ei tunne Hardwickia. Neilin kannalta ehkä ihan hyvä juttu mutta suomalaisen TV-viihteen kannalta huono. Nykyään TV:stä tulee kainemaailman putouksia ja vedetään hatusta -ohjelmia, vailla kunnon ammattitaitoista totuetusta (ohjaus/käsis). Ja hei, ei kaiken tarvitse olla käsikirjoitettua, kyllä improvisaatiotakin voi tehdä tyylillä... Vai mitä Neil! :)

Toivoisin että Harwick voisi palata vielä kerran televisioon. Tule näyttämään meille mitä on hyvä TV-viihde!

Please?

Vierailija

Lainaus:

Minä nautin kovasti siitä, että enää ei kukaan komenna. Joka aamu saan itse päättää, miten tämän päivän vietän. Keksin aina jotain kivaa tekemistä, katson lehdestä mitä menoja ja tapahtumia on tarjolla (ilmaiseksi). Ja ei kun menoksi!
Minäkin tykkään uimisesta, mutta avannossa varmaan saisin sydärin. Meikäläiselle riittää sisäallas, kylmä suihku ja höyrysauna.

Millaisessahan työssä joku komentaa? Minua ei työssäni komenna yhtään kukaan eli kaukan armeijasta ollaan.Oman työni teen ihan itse oamtoimsiesti, toki myös vastaan siitä. Olen ollut myös esimiehenä, vaihtanut alaa, kouluttautunut koko elämäni ajan ja suorittanut useita tutkintoja.
Komentamiseen en ole törmännyt, kiitoksiin kyllä. Kun lähden eläkkeelle, puuhaan määrättyjä asioita edelleen, harrastan tuttuja harrastuksia.

Vierailija

Lainaus:

Jutussa mainittiin että nykynuoriso ei tunne Hardwickia. Neilin kannalta ehkä ihan hyvä juttu mutta suomalaisen TV-viihteen kannalta huono. Nykyään TV:stä tulee kainemaailman putouksia ja vedetään hatusta -ohjelmia, vailla kunnon ammattitaitoista totuetusta (ohjaus/käsis). Ja hei, ei kaiken tarvitse olla käsikirjoitettua, kyllä improvisaatiotakin voi tehdä tyylillä... Vai mitä Neil! :)

Toivoisin että Harwick voisi palata vielä kerran televisioon. Tule näyttämään meille mitä on hyvä TV-viihde!

Please?

Neil sairastui jossain vaiheessa, oli poissa julkisuudesta, ikää on jo sen verran ettei viihdetyötä varmaan tule enää tekemään.
Kotimaista, hyvää viihdettä ei valitettavsti tulla enää koskaan näkemään, ajat ovat muuttuneet ja tavat. Se roska mitä nyt tvstä tulee... sitä en jaksa katsoa. Älykäs viihde on toista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lainaus:

Please?

Neil sairastui jossain vaiheessa, oli poissa julkisuudesta, ikää on jo sen verran ettei viihdetyötä varmaan tule enää tekemään.
Kotimaista, hyvää viihdettä ei valitettavsti tulla enää koskaan näkemään, ajat ovat muuttuneet ja tavat. Se roska mitä nyt tvstä tulee... sitä en jaksa katsoa. Älykäs viihde on toista.

Putouksen ohjannut Jani Volanen ja koko sarjan tarkoitus oli tehdä ironisesti mahdollisimman heikkotasoista komediaa koska se uppoaa kansaan. Neil Hardwick itse sanonut että miten yleisradiolla on varaa olla käyttämättä Jani Volasta enempää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat