Onko kuinka yleistä että vanhus pelkää kuolemaa? Saan perusteettomia syytöksiä että muka toivon omieni kuolevan ja asia EI niin ole. Se loukkaa minua. Ajattelen että vanha kun kuolee saa rauhan ja on luonnollista. Nuori kun kuolee se herättää paljon enemmän kysymyksiä MIKSI.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen 83 vuotias enkä pelkää kuolemaa. Olen vielä ns. kunnossa, mutta olen laatinut hoitotahdon ja minun mielipide on ,että iäkkäällä on oikeus kuolla jos ei enään jaksa. Minulla on myös hautaustestametti valmiina joka hepottaa omaisia kuoltuani.

Jos lapseni tai heidän lapsensa olisivat kuolemansairaita, tuskin sitä kestäisin, enkä pystyisi heitä hautaamaan.

Vierailija

Minulla on nrljä lasta ja yhdeksän lastenlasta, joilla ei ole synnyttämisrn prlkoja. Olen 84-vuotias enkä tunne kuolevani, kun itse nukahdan, mutta jälkipolvet voivat hyvin. En hallitse nykypäivän asioita sillä tavalla, että riemuitsisin osallisuudesta, Tietokoneenkin tarjoamat elämykset alkavet olla kovin vaikeita haltuun otettaviksi. Luonnossa liikkuminen loppui tasapainohäiriöihin. Ajokortin jätin uusimatta jo vuosia sitten. Mutta kyllä iloista puuhaa riittää jossain muodossa loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin olen muuttanut kiukkuani entiajan  ränttähommiin.Lumityöt ovat tuntuneet kelvolliselta hyötyliikunnalta viime päivinä. Jos niihin tuupertuu, on tuupertumisen aika sitten. Mutta vielä vabha jaksaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat