klo 11:34 | 23.1.2013
Minun kohdallani on käynyt niin ihanasti, että olen löytänyt upean ja ihanan naisen ja jopa ilman seuranhakua tältä palstalta.
Puhdas attuma ja onni ovat olleet minulle erityisen suosiollisia. Olen nimittäin kohdannut iki-ihanan valonen, ja seurustelemme täyttäpäätä.
Kiitos tämän sivuston!
timtim
Sivut
Onnea kummalllekin todella paljon. Mainitsit valonen, mutta mikä on sinun käyttämä nimimerkkisi sivustolla? Taitaa joku muu kuin timtim. Etkö tekisi oikeutta valonelle?
Niin on käynyt kuin timtim kertoo. Uskon, että vastapuoli, eli se sielunkumppani voi löytyä,
monien kokemusten ja etsinnän jälkeenkin.
On onnellisen tyytyväinen olotila.
Ei ole merkitystä mitä ihminen on ollut. Sillä on merkitystä mitä hän on ihmisenä nyt.
Minulle ja minä hänelle.
Kiitos onniteluista! Noin varmasti onkin.
Jälleen yksi esimerkki siitä, että uudet ja odottamattomat ihastumiset ja todellisia pyrkimyksiämme tukevat ihmissuhteet toteutuvat joskus varsin ihmeellisissäkin olosuhteissa. Persoonallinen vetovoima ihastuttaa ja
that´s it, muuta ei tarvita! Onnea teille molemmille, valone ja kumppanisi timtim!
Onnea valonelle ja timtimille.
Nuorikolli kertoi myös löytäneen juttukaverin ja kirsikankukka55, myös heille tahoilleen. Heidän onnelliset valitut voisi myös ilmottautua. Mutta ketäs semmoiset asiat kiinnostaa...:-) No tulee mieleen se sanonta että "jaettu ilo on kaksinkertainen! Kohta on kevät...!
Onnea kummallekin. Erikoinen ilmoitus sinänsä. Kirjoitteluystävä on ihan ok, mutta julkinen seurusteluilmoitus. Mitä mahtaa puoliso tuumia.
...heheehheee..
Onnea Valone ja Timtim.
Sen verran korjaan, etten ole tainnut kertoa löytäneeni juttukaveria. Tai siis olen löytänyt täältä useita juttukavereita, mutta mitään valittua ei näköpiiriin ole ilmestynyt. Olenko tosiaan sanonut niin??
kirsikankukka55 26.11.2012 11:17
Kyllä saa rakastua ystävään. Jopa romanttisesti rakastua ;) Ei se silti ystävyyttä pilaa, ellei ruveta säätämään jotain, johon ei olla valmiita. Minulla on miespuolinen ystävä, jota rakastan kuin hullu puuroa, mutta meistä ei koskaan tule pari. Oli mielenkiintoista kokea niin mahdoton hullaantuminen toiseen ihmiseen näin " vanhemmalla" iällä. Me vaan saavutimme toisemme vaikeassa elämän tilanteessa. Avauduimme toisillemme sielua myöten. Mutta rakastavaisia emme koskaan olleet.
Kyllä parisuhdekin minusta pitäisi perustua myös ystävyyteen
Hmm... Onnee vaan kirsikankukka55. Vastasin minäkin hänen ilmoitukseensa ja oli mennyt roskikseen.
Kaikkee ei voi saada ja siihen pitää tyytyä.
No, joku taas olettaa jotain, jota ei ole olemassakaan. Tuo lainaus jostain aiemmasta tekstistäni ei suinkaan kerro, että olisin löytänyt kumppanin. Eikä tämä mainitsemani henkilö ole ollut täällä, enkä siis ole vastannut hänen ilmoitukseensa. Olen edelleen sinkku, mutta minulla on hyviä ystäviä.
Mukavahan se tietenkin olisi, jos olisi kumppani, mutta niin onnellisesti ei nyt asiat ole. Valitettavasti jatkan kirjoittelua täällä ;)
Tahtoisin toivoa sinulle jotakin oikein hyvää,
enkelin siipien havinaa ,iloa onnea syvää !
Luulen, että timtim puhuu omiaan ja on vetänyt nimen "valone" mukaan ilkeyksissään. Luulen ma.
Timtim ja valone puhuvat yhdessä omiaan;))) valone
Vieläkö valonen ja timtim-stuntmanin romanssi kukoistaa näin yhdessä
omiaan puhuen? Onko timtimin vaimolla tarpeeksi huumorintajua, jos
sattuu surffailemaan näillä samoilla palstoilla? Toivotaan parasta :D
Nettiet on hyvä sivusto!
Näin 31. 01. 2013
klo. 18:59
Mitä tuolla luulet saavasi aikaan, onhan ne tuolla luettavissa kenen tahansa. Ihan turhaa näit vaivaa stinde pinde. Petetty mikä petetty, hävetä saisi hän joka sen teki valonelle. Kaikki teksti minkä olet jälkeenpäin lisännyt, ovat ne omasta päästäsi lisää valheita.
Nettiet on hyvä sivusto.
/::)+
On sivistynyttä ja kultivoitua käytöstä vastata, kun kysytään.
http://www.etlehti.fi/search/google/timtim?query=timtim&cx=0171642618895...
Sivut