Vaimon salaisuus

Vierailija

Näin sattumalta vaimoni avoimeksi jääneen sähköpostiviestin, jossa hän kertoi ystävättärelleen, ettei saa nautintoa ollessaan minun kanssani sängyssä. Lisäksi hän kertoi nautinnollisista hierontahetkistään.
Kun hän käy hierojallaan niin, hierojan tietämättä, hän saa joka kerta useita orgasmeja. Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi vai antaa vaimoni nauttia omasta uudesta tavasta saada tyydytystä?
Itse asiassa kiihotuin luettuani viestin ja masturboin. Olen ymmälläni ja haluaisin "puolueettoman" mielipiteen tähän itseäni askarruttavaan asiaan. En pysty keneltäkään tutulta asiaa kysyä, sillä se tuntuu niin kiusalliselle! Olen keski-ikäinen naimisissa oleva mies ja lapset ovat jo pois kotoa.

Mies 55 vuotta

Kommentit (15)

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä kai perusasia on aina keskustelu. Ja kuten tuolla linkissä kerrottiin, voi asian ottaa puheeksi ihan muuten vaan. Aika ajoin olisi muutenkin hyvä puhua parisuhteesta ja siitä, ovatko molemmat tyytyväisiä olemassa olevaan.

Vierailija

Lainaus:
23.01.2013 19:11
Höpön höpön, mitä aloittaja oikein kertoo, onko hän täys pönttöpää-

Edellä on linkki sivulle, josta aloitus on lainattu.

Vierailija

Taas on näemmä tämä seksiketjujen aloittaja liikkeellä. Joskus menee useampi päivä mutta yleensä hän ei pysy kauan poissa. Milloin milläkin nimikkeellä on näitä ketjuja ollut ja vissiin tulee olemaan jatkossakin, että anonyymit on oikeessa nyt ei mistään keskustelusta ole edes kyse!

Vierailija

Sanoisin tällaiselle hurvittelijalle, että masturboi rauhassa kunnes tulee kuumaa ilmaa. Kun rauhoitut, täältä löytyy terapeuttisia kommentaattoreita.

Vierailija

Vaikka tuo aloitus on selvästi jonkun kesimä juttu, aloin miettiä miten paljon kumppaneilla on erilaisia salaisuuksia. Eivät ne välttämättä liity seksiin. Aloitin itsestäni. Mitä en ole vain kertonut kaverilleni, missä olen hieman muunnellut totuutta. Joskus ne asiat ovat itselle niin arkoja ja kipeitä, ettei kertakaikkiaan pysty juttelemaan niistä edes kumppaninsa kanssa. Häveliäisyyskin on yksi kertomatta jättämisen syy.
Yksi asia ,jossa monet ystävättäreni minä mukaan lukien on, että emme ole kertoneet jonkin ostamamme esineen oikeaa hintaa. Tuli tehtyä kalliin puoleinen ostos ja hinataan hintaa hieman alas. Nykyään jo vanhempana naisena uskaltaisin jo kertoa monet asiat ja minua hymyilyttää ne venkoilut. En tiedä voiko nyt suorastaan valehtelemisesta puhua. Ilona

Vierailija

Lainaus:

Vaikka tuo aloitus on selvästi jonkun kesimä juttu

Kai se juttu jonkun keksimä voi olla, mutta tänne se on lainattu Ilta-Sanomista!
Linkki löytyy ylempää.

Vierailija

<br /> [quote kirjoitti:

Kai se juttu jonkun keksimä voi olla, mutta tänne se on lainattu Ilta-Sanomista!
Linkki löytyy ylempää.[/quote

Lukisit rakas ystäväiseni koko vastauksen. Älä vain ensimmäistä lausetta. Yksi lause irroitettuna asiayhteydestä voi vääristää hyvinkin paljon. Siis lue koko vastaus ja sano asiasta oma mielipiteesi, please.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Linkki löytyy ylempää.

Hyvä tietää että luet tarkkaan iltasanomien seksipalstaa...

Vierailija

Miten niin hyvä tietää? Mitä luulet sillä tiedolla tekeväsi???
Sitäpaitsi se otsikko löi silmille ilman eri hakemista Ilta-Sanomien sivuilta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat