Taloustutkimus

Vierailija

Hämmästyin oikeasti, kun tänään ovelleni ilmestyi henkilö, joka esittäytyi Taloustutkimuksen edustajaksi ja pyysi saada esittää muutamia kysymyksiä. Ei saanut.

Minusta oli vähintäänkin outoa, ettei ollut etukäteen ilmoitettu mitään. Kuitenkin minua kysyttiin nimeltä enkä kuullut henkilön soittelevan muita ovikelloja, kerrostalossa kun asun.

Onko vastaavaa tapahtunut muille ja onko tämä nykyinen käytäntö? En voinut jäädä kyselemään, kun leipätaikina oli levällään keittiön pöydällä enkä kyllä sillä hetkellä asiaa hoksannutkaan, niin hämmästynyt olin.
Vanha elli

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä on vielä tuo ihana porttivahti, joka seisoo tanakasti takanani, kun joku on ovella. Ei sieltä kyllä kukaan luvatta pääse tulemaankaan. :)
Vanha elli

Vierailija

Itse olin yhteen aikaan oikein tutkijoiden lemmikki, tosin soittelivat vain puhelimella.
Jotain lomakekyselyjä tuli tiuhemmin silloin, kun ilmeisesti uutta markettia suunniteltiin.

Vierailija

Joo, ne haastattelee kasvotusten myös, puhelimella tietysti enemmän. Vastaajaksi tollaseen kyselyynhän valikoituu ennalta ja satunnaisesti niin on aika pieni todennäköisyys että samasta kerrostalosta olisi joku muukin joutunut samaan.

Vierailija

Minulle tulee nettipostiin useasti talous ym. gallupkyselyjä joihin vastailen.
Mielenkintoisia monelaisista aiheista, taloudesta, kaupasta, ihan kaikenlaista.
Olen antanut nettipostini osoitteeni. Niissä joissakin luvataan arvottuja pieniä rahapalkintoja.
Noin vuoden olen vastaillut, mutta ei toistaiseksi ole tärpännyt.

Vierailija

Lainaus:

Hämmästyin oikeasti, kun tänään ovelleni ilmestyi henkilö, joka esittäytyi Taloustutkimuksen edustajaksi ja pyysi saada esittää muutamia kysymyksiä. Ei saanut.

Minusta oli vähintäänkin outoa, ettei ollut etukäteen ilmoitettu mitään. Kuitenkin minua kysyttiin nimeltä enkä kuullut henkilön soittelevan muita ovikelloja, kerrostalossa kun asun.

Onko vastaavaa tapahtunut muille ja onko tämä nykyinen käytäntö? En voinut jäädä kyselemään, kun leipätaikina oli levällään keittiön pöydällä enkä kyllä sillä hetkellä asiaa hoksannutkaan, niin hämmästynyt olin.
Vanha elli

Kysypä Taloustutkimukselta oletko kuulunut johonkin otokseen ja millä perusteella. Useat Taloustutkimuksen kyselyt tehdään nettikyselyinä. Huijareitakin voi olla liikkeellä ja ne kyllä kiinnostavat yritystä, joka on hyvämaineinen laajasti käytetty mielipiteiden mittaaja.

Eeropoika

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat