KUORSAUKSESTA KÄRSIVÄ

HEI!
MIEHENI (56V) KUORSAA ÖISIN NYKYÄÄN YHÄ ENEMMÄN JA VOIMAKKAAMMIN.
ITSE HERÄÄN HÄNEN KUORSAUKSEEN JOKA IKINEN YÖ JA VAIKKA KUINKA YRITÄN HÄNTÄ SAADA LOPETTAMAAN KUORSAUKSEN , HÄN JATKAA KAHTA KAUHEAMMIN.
ITSE EN TAHDO SAADA ENÄÄ UNTA JA TÖIHIN PITÄISI AAMULLA NOUSTA..
ONKO VINKKEJÄ MITÄ TEHDÄ?
ERI HUONEISSA NUKKUMINEN ON TIETYSTI YKSI, MUTTA OLISIKO JOTAIN MUITA VINKKEJÄ JOKA OLISI AUTTANUT KUORSAUKSESTA KÄRSIVÄÄ?

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla on lähestulkoon samanikäinen mies ja molemmat meistä kuorsaavat niin, että toista häiritsee. Mutta me ollaankin jo 15 vuotta nukuttu kumpikin omissa makuuhuoneissamme.

Vierailija

Kun googlaat sanalla kuorsaus saat pilvin pimein keinoja kuorsauksen lopettamiseen. Vai jospa vaan halusit keskustella, etkä tehdä asialle jotakin. Ei kenekään tule menettää yöuniaan kuorsauksen tähden. Mies asialle, kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ehdottomasti eri makuuhuoneet. Pääseehän sitä  "yökylään" tarpeen vaatiessa. Olemme mieheni kanssa nukkuneet ainakin 25 vuotta eri makuuhuoneissa. En suostuisi enää nukkumaan kenenkään kanssa samassa huoneessa, yksin ollessa saa kuorsata ja piereskellä vapaasti.

Vierailija

Oma makuuhuone tai ukko kierrätykseen. No, ei sentään.

Kuorsaukseen saa apua muutamista sairaaloista. Kannattee kääntyä ongelmasta oman lääkärin puoleen ja pyytää lähete ongelmaa erikoituneiden tutkimuksiin ja ongelman ratkasemiseksi. Ei kä vain sen vuoksi, että joudut valvomaan mutta kuorsauksen taustasyynä saattaa olla terveydellinen syy.

Toivotaan parasta.....

Vierailija

Jos kuorsauksen lisäksi on hengityskatkoksia niin ehdottomasti lääkärin pakeille ja uniapneatutkimuksiin. Uniapnean hoidossa käyttöön tulee maski  yön ajaksi  ja luultavasti kuorsauskin loppuu. 

Kuukauden tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat