Yökyöpelit

Vierailija

Miten olisi tällainen palsta? Uni ei tule, lukeminen, ristikot ja TV:n katselu ym. eivät houkuttele. Keskustelupalstoille hankala kirjoittaa eikä aina löydy aiheita.
Lontoossa oli, en tiedä onko vielä, puhujapönttö, johon kuka tahansa sai nousta ja puhua asiaa tai asian vierestä,miten vain. Ei ollut väliä oliko kuulijoita. Hyvin toimi. Helsingissä, Esplanadin puistossa ainakin kokeiltiin vastaavaa, mutta ilmeisesti ei saanut kannatusta.

Täällä voisi kirjoitella ajatuksiaan, asiaa, ja jos hyvin keskustella toisen yökyöpelin kanssa, jne. Sana ja asia on vapaa tyylillä.

Illalla kirjaa lukiessani nukahdin ja nyt ei tule uni vaikka lampaita laskisin tai lämmintä maitoa joisin.

Kommentit (1)

Vierailija

Huomasin, että minut on liitetty Twoo-treffipalstalle. En itse ole ollut sinne enkä mihinkään toiseen vastaavaan yhteydessä. Aloin hiukan ottaa selvää tästä ja ilmeisesti suurin osa huijausta. Pois tältä treffipalstalta ei pääse kuulemma millään.

Niin kiukkuinen olen, että huomenna selvitän niin paljon kuin itse pystyn ja teen rikosilmoituksen, jossa myös on selvitettävä kuka minut sinne on ilmoittanut. Kuka tämänkin on tehnyt, ei siitä pelkällä huomautuksella selviä.

Uskomattoman törkeää ja täysin sairasta. Ainoa ystävänhaku- ja keskustelu palsta on tämä NettiEt.
-gastella

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat