Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion NUKENVAUNUT NUKENVAUNUT Seuraa klo 9:20 | 5.2.2013 vaunut myyty Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (4) 1/4 | klo 11:27 | 13.2.2013 Heippa! Olisin kiinnostunut vaunuista! Kerrotko lisää, missä kunnossa ovat? Hinta? Sijainti? Ystävällisin terkuin leenakatariina(a)yahoo.com Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/4 | klo 13:57 | 12.3.2013 Hei, vieläkö vaunut ovat myynnissä? Missä päin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/4 | klo 15:41 | 12.3.2013 Vaunut ovat KOTKASSA Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/4 | klo 15:44 | 12.3.2013 Lainaus: Vaunut ovat KOTKASSA siis en huomannut kirjautua se olen minä .vaunut ovat siis Kotkassa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/4 | klo 11:27 | 13.2.2013 Heippa! Olisin kiinnostunut vaunuista! Kerrotko lisää, missä kunnossa ovat? Hinta? Sijainti? Ystävällisin terkuin leenakatariina(a)yahoo.com Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/4 | klo 13:57 | 12.3.2013 Hei, vieläkö vaunut ovat myynnissä? Missä päin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/4 | klo 15:44 | 12.3.2013 Lainaus: Vaunut ovat KOTKASSA siis en huomannut kirjautua se olen minä .vaunut ovat siis Kotkassa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Heippa! Olisin kiinnostunut vaunuista! Kerrotko lisää, missä kunnossa ovat? Hinta? Sijainti? Ystävällisin terkuin leenakatariina(a)yahoo.com
Hei, vieläkö vaunut ovat myynnissä? Missä päin?
Vaunut ovat KOTKASSA
siis en huomannut kirjautua se olen minä .vaunut ovat siis Kotkassa.