Ruotsin matkailukohteet

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei! Olisiko vinkkejä Ruotsiin matkaavalle?

Kommentit (9)

Vierailija

Minkälaista lomaa suunnittelet? Oletko kiinnostunut enemmän kaupungeista, laskettelukeskuksista, kylpylöistä, luonnosta vai jostain muusta? Tukholmahan on todella upea kaupunki, jos et ole käynyt ja vaikka olisitkin niin uskon että sieltä löytyy vielä paljon sellaista mitä et ole aiemmin huomannut katsoa. Itse olen käynyt siellä varmaan pian kymmenen kertaa ja aina hämmästyn miten se onkin iso. Tukholman hotelleja kannattaa katsoa vaikkapa täältä: http://www.varaahotelli.fi/Tukholma-hotellit/9886 sieltä näyttää löytyvän yli 100 hotellia ja tuo sivu näyttää edullisimmat paikat varata hotellin, että siinä mielessä ihan fiksu. Lentoihin olen katsonut alennuksia http://www.alennus.fi/ sivulta, missä on sekä diilejä että alennuskoodeja. Kirjottele tosiaan minkä tyyppistä matkaa olet miettinyt ja minkä ikäisten kanssa matkustat niin voi paremmin antaa vinkkejä.

Vierailija
-annu112-

Hei! Olisiko vinkkejä Ruotsiin matkaavalle?

Mene Gotlantiin. Se on ruotsin hienoin paikka kesällä, keväällä, syksyllä.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Keskiruotsissa on monia mielenkiintoisia paikkoja.
Falunin seudulla on taidekoteja, Carl Larsson, ym. Falunin kuparikaivos on myös tutustumisen arvoinen, kaivoksen uumeniin tehdään myös opastettuja kierroksia.
Myös Siljan-järven ympäristö on kaunista seutua ja siellä voi tehdä höyrylaivaretken lounaineen päivineen.

Vierailija

Tule tänne vasta kesällä! Lento Helsinki-Göteborg esimerkiksi Finnairilla 1 tunti 15 min. Länsirannikko on eksoottinen meille suomalaisille - karut kalliot, kiehtovat saariasutukset. Autolautta Göteborgista saaristoon ilmainen, ja bussitkin menevät. Kaunis kesäkaupunki. Voit asua laivahotellissa edullisesti (Ibis). Lisebergin huvipuisto.

Vierailija

Lisebergin huvipuisto on mukava ja monipuolinen.Jännitystä ja muuta mukavaa löytyy pienille ja isoille.
Göteborg on kaunis ja monipuolinen kaupunki.

Vierailija

Onko kokemuksia Gota-kanavan matkoista?
Sehän lähtee Tukholmasta ja päättyneekö se Göteborgiin?

Vierailija

Lainaus:

Onko kokemuksia Gota-kanavan matkoista?
Sehän lähtee Tukholmasta ja päättyneekö se Göteborgiin?

Ei se kyllä Göteborgiin mene....

Vierailija

Lainaus:

Tule tänne vasta kesällä! Lento Helsinki-Göteborg esimerkiksi Finnairilla 1 tunti 15 min. Länsirannikko on eksoottinen meille suomalaisille - karut kalliot, kiehtovat saariasutukset. Autolautta Göteborgista saaristoon ilmainen, ja bussitkin menevät. Kaunis kesäkaupunki. Voit asua laivahotellissa edullisesti (Ibis). Lisebergin huvipuisto.

Olen opiskellut Göteborgissa, siitä on jo pikkasen aikaa.
Saaristo siellä on ihana - mm. Gullholmenilla oltiin. Liseberg ei taas aikuista kiinnosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat