TV-ohjelmat

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mitä te TV:stä seuraatte?
Katsotteko sieltä jotain tiettyjä ohjelmia.Elokuvia? Urheilua?
Minun suosikkejani ovat englantilaiset sarjat,etenkin Sydämen asialla,jonka itse asiassa juuri äsken katsoin.
Suosikkinäyttelijäni sarjassa on hellyttävän sympaattinen David,jolla ei ole "ihan kaikki kohdallaan",mutta kultainen sydän.
Yleensä katson aika vähän TV:tä.
Kun aamulla aikaisin herään ja olen päivän töissä,niin kummasti sitä iltaisin rupeaa ramasemaan aikaisin.
En yritäkkään enää katsoa elokuvia,jotka alkavat klo 21.00 jälkeen,sillä nukahdan takuuvarmasti ja herään lopputekstien musiikkiin,tietämättä koko elokuvasta yhtään mitään.
FST:ltä tulee,oliko se nyt sunnuntaisin Strömsö,se on myös mukava ohjelma,jossa on vähän kaikenlaista tekemistä.mistä voi myös saada itselleen vinkkejä.
Kesällä en seuraa TV:tä ollenkaan,sillä kaikki aika menee pihalla.Nyt,kun sää on mitä on,tulee TV:täkin sitten enemmän seurattua paremman puutteessa,lukemisen,lenkkeilyn ja kodinhoidon ohella.
Mitä mieltä olette TV:n uutisten määrästä? Eikö niitä tulekkin aivan liikaa?
Minulle ainakin yhdet uutiset riittävät vallan mainiosti.Uutisointikin on nykyään,vai liekö ollut aina,pelkkien negatiivisten asioiden esiin tuomista,kuka sitä aina jaksaa kuunnella ja katsella.
Minulle ainakin yhdet uutiset illassa riittää.Jaaha,kello lähentelee 20.30,eli on niiden ainoiden ilta-uutisten aika,ainakin minulle.Hyvää illan jatkoa kaikille.

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Tunnustan olevani saippuasarja-fani,olen katsonut Kauniita ja rohkeita alusta asti.Olen sarjan vuoksi jättänyt joitain menojakin käymättä.
Telkkari on meillä usein päällä alkuillasta asti vaika sitä ei kukaan katsokaan.Uutisia tulee minustakin liikaa kuka niitä viitsii aina katsoa.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä onneton en ole juurikaan seurannut sarjoja, joten en osaa ottaa kantaa niihin. Ainoa sarja, jota olen seurannut on ollut Kotikatu, mutta nyt aion jättää pois senkin, kun se on muuttunut niin oudoksi. Pääuutiset klo 20.30 kyllä pyrin katsomaan, vaikka Arvi Lind ja Eva Polttila eivät niitä enää luekaan. Kyllä niistä saa käsityksen, mitä maailmalla tapahtuu.
Hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille toivottelee Aluisa

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kuuntelin ja katselin juuri ihanaa Pentti Hietasta ohjelmassa Estradilla: Pentti Hietanen. Olin ihan hurmoksessa, se oli todella mahtava kulttuurielämys.
Tänä iltana aijon katsoa vielä Teemalta Teemalauantai: Yhteinen sävel. Katson niin pitkälle kuin jaksan. Nyt tässä uutisten aikaan ehtii välillä vähän kirjoittamaan.
Yleensä katson sarjoista Emmerdalen ja Salatut elämät joka sekin on kyllä mennyt jo vähän omituiseksi. Tuohon Emmerdaleen jäin koukkuun jo vuosia sitten, mutta yhtään jumppatuntia en ole sen takia väliin jättänyt. Aamupäivällä se tulisi uusintana, mutta eihän sitä enää muista eikä malta silloin katsoa. Mieheni katsoo uutiset minunkin puolestani, pysyn kyllä ajan tasalla joten kuten.
Elokuvista katson Teemalta klassikot jotka tulevat alkuillasta. Toki joskus muitakin elokuvia tulee katsottua. Tiededokumentteja katson aiheesta riippuen, samoin aamutohtorin ym. terveyteen liittyvät ohjelmat. Joitakin kotimaisia "maalaisarjoja" olen seurannut. Niissä on huumoria, sellaista josta miehenikin pitää, niitä katsomme yhdessä.

Vierailija

Olen vuorotyössä ja minulla on vielä aikaavievä (mutta ihana!) harrastus, joten pakostakin täytyy valikoida TV-ohjelmia.
-Katson sunnuntaisin Strömsön FSTV:ltä, toisinaan sieltä saa hyviä vinkkejä askarteluun ja ruoanlaittoon. Joitain ohjeita olen kotona kokeillutkin. :)
-YLE Teemalta tulee myös su klo 18 klassikkofilmejä.Teemalta tulee myös toisinaan hienoja konserttitaltiointeja
-Katson myös mielelläni hyvin tehtyjä, yleensä englantilaisia sarjoja, esim. "Ylpeys ja ennakkoluulo" oli hieno. Nautin varsinkin hyvintehdystä puvustuksesta, ajankuvasta ja tietenkin näyttelijätyöstä.
-Uutisia katson kerran paivässä, on hyvä kun niitä tulee moneen aikaan.
-Vielä haluan mainita YLE 1 lauantai-iltapäivän luontodokumentit, niistä tykkään.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Avasin eilen (21.11) TV:n ihan Pentti Hietasen takia ja täytyy sanoa,että hän on tosi upea esiintyjä.
Minäkin pidin kovasti ko.ohjelmasta ja hänen esityksistään.Miehellä on upea ääni ja upeat raamit.
Kuunneltavaa ja katseltavaa riitti

Vierailija

Nykyään meillä televisio korvaa radion muun tekemisen taustana. Istun tässä tietokoneen ääressä tai siivoskelen, televisiota kuunnellen. Silloin kun sieltä tulee jotain minua kiinnostavaa, kuten Linnan juhlat tai Diili, katson oikeasti. Mainittujen lisäksi esimerkiksi "Kadonneen jäljillä" ja "Punainen lanka" miellyttävät. Saksalaisia poliisisarjoja, sekä myös suomalaisia rikostarinoita sekä poliisin toimintaa kuvailevia sarjoja tykkään katsella, olenhan poliisin perheessä kasvanut (heh!) Muita suosikkeja: "Kahden kerroksen väkeä", "Pokka pitää", "Columbo", vanhat amerikkalaiset ja suomalaiset elokuvat, jne. - Television merkitys minulle on kylläkin vähentynyt olennaisesti sen jälkeen kun tietokoneen sain.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Espanjan lähihistoriaan sijoittuva tv-sarja Francon aika - näin sen koimme (Tulee Teemalta maanantai iltaisin)

Sarjan kertojana on Alcántaran perheen kahdeksanvuotias Carlos, jonka on usein vaikea ymmärtää aikuisten aivoituksia ja toimintaa. Isä Antonio ja äiti Mercedes pyörittävät perheen arkea omalla tavallaan ja isoäiti Herminia López puuttuu hänkin tomerasti asioihin.

Tämä on ehdoton suosikkini jota en jätä hevillä katsomatta. Sarjassa on mukavasti historiaa ja aitoja dokumentin pätkiä Francon ajasta.

Matleena
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Katson aika vähän televisiota, pääaasiassa uutiset ja joitain kotimaisia sarjoja, esim. Karjalan kunnailla on hauska, ja siitähän alkavat kohta uudet jaksot, Netin kautta katselen päivittäin TV 7, josta tulee kristillistä ohjelmaa.

Vierailija

Tälläinen vanha palsta löytyi ,kun lueskelin näitä vanhoja viestejä.
Eipä tule kesä-aikana paljon TV:tä seurattua,mutta nyt sunnuntaisin tulee TV-yhdeltä iki-ihana salapoliisi
Hercule Poirot.
Vaikka kaikki sarjat on tullut aiemminkin katsottua,niin samalla tavalla nämä uusinnatkin rentouttavat.
Lisäksi ykkösellä on kesä-ohjelma PS,joka vierailee eri paikkakuntien tapahtumissa,se on uusi ja virkistävä
ohjelma,joka ei ole (ainakaan vielä) kaavoihin kangistunut.
En lue kesällä edes TV-ohjelmia,niin ei tarvitse orjallisesti mitään mainittavaa ohjelmaa odotella.

Vierailija

Meillä ei katsota tv:tä koskaan kesällä. Töpselit otetaan seinästä irti toukokuun viimeinen päivä ja syyskuun alussa taas kytketään takaisin. Kesäillat kuluvat rattoisasti luonnon kauneudesta nauttien, pihatöitä tehden ja mökillä radiota kuunnellen. Tämä sama traditio on meillä jatkunut jo useamman vuosikymmenen enkä usko että montakaan uutta tärkeää ohjelmaa on jäänyt tänä aikana näkemättä.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Meillä katsotaan yhdet uutiset vuorokaudessa,yleensä klo 20.30,muuten teevee on yleensä kiinni.
TV-lupa pitäisikin voida maksaa sen perusteella paljonko sitä katsotaan.

Vierailija

Hyvä tv -ohjelma tuli jälleen eilen FST-ltä ,Kipakat karjanaiset.välillä kyllä niin pisti niin vihaksi välillä pääsi ihmetyksen huokaus.Kuinka moni katsoi ,taitaa näkyä vielä yle areena suomenkielinen textitys.Harmi kun Taivaan tulet päätty mitä tilalle,Panttilainaamo on muuten hyvä mutta siinä vammaista poikaa kyllä kohdellaan kamalasti .Tietenkin suomen Huutokaupan keisari on hyvä.Perjantaisin välillä seuraan FST-tuleevaa atikkiohjelmaa voi vain sanoa mitä aarteita niillä on .Kyllä TV-on hyvä olla olemassa mulla on joitain kanavia joita en kato ,luen paljon ,ulkoilen vesijumppaan joten hyvä välill' vain olla.Aina ajattelen kuinka niiden aika kuluu jotka ei pääse mihinkään vamman takia .nyt ulos koira Haluaa

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa!

Minä jäin koukkuun myös tuohon Taivaan tulet -sarjaan ja samaten Silta -sarjaan.
TV1 ja TV2' sta tulee katsottua, jos sieltä tulee hyviä dokumentteja; niinkuin ne
mielestäni onkin.Samoin Teemalta ja FST' ltä tulee hyviä asiaohjelmia.

Sitten, kun olen väsynyt, enkä oikein jaksa enkä saa mitään tehdyksi, niin katselen
lähinnä Jimiä ja Foxia ja viikonloppuisin urheilu on mukavaa ja rentoa ajanvietettä.
Nykyäänhän suurin osa on viety maksullisille kanaville, enkä niin urheiluhullu ole,
että niistä alkaisin maksamaan.

Täytyy kyllä myöntää, että välillä tulee liikaakin katsottua telkkaa ja kun yökyöpeli
olen, niin aika usein nukahdan tuohon tuoliini telkkaa katsoessa;).

-tmaria-

Vierailija

Matkailu, kulttuuri, historia, aihealueet jotka televisiossa kiinnostavat.

Nyt tulee nokkanuuskaa kun tunnustan että katson myös hömppää.
Salkkarit, Selviytyjät sekä Amazing Race ovat suosikkejani sillä saralla.
Niin ja kaikki sarjat joissa juontaa Ville Haapasalo.
Minusta Ville on charmantti mies, vaikka hänen brändiinsä kuuluukin se kauhea pipo.
Vaan näittekö Villen presidentin pippaloissa ilman pipoa, WOW!

Aikoinaan kun salkkarit alkoi niin mies sitä katseli.
Minä naureskelin että kuinka joku voi katsoa tuollaista ohjelmaa.
Kerran kuitenkin ohikulkiessani jäinkin sohvannurkkaan ja siitä se alkoi.
Eipä koskaan kannata sanoa että en vaan minä koskaan.....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat