60vee ensi kesänä...

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Täytän ensi kesänä 60 vuotta ja haluaisin juhlistaa sitä jollakin mukavalla ja vaivattomalla tavalla. Olen pyöritellyt erilaisia mahdollisuuksia mielessäni, mutta aina jokin kohta vaihtoehdoissa hiertää. Onko teillä kokemusta onnistuneista synttärijärjestelyistä? Olen ujon puoleinen, enkä kauheasti haluaisi olla keskipisteenä, mutta toisaalta olisi niin kiva tavata kaukana asuvia sukulaisia. Synttärijuhlat voisivat mielestäni olla mainio tilaisuus nähdä sukulaisia iloisen teeman puitteissa. Mutta pitäisikö sittenkin luopua ajatuksesta ja viettää juhlat vains ihan omien läheisten kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei muuta kuin juhlat pystyyn! juuri tuo on juhlien tarkoitus että suku näkee toisiaan. Meilläkin keksitään aina jokin juhlan aihe että saadaan olla yhdessä. Ota kaveriksi suunnittelemaan joku läheinen, lapsi tai sisko. Älä yksin yritä selvitä juhlan tekemisestä.

liekko2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minun kesäiset kuuskymppiset pidettiin kotiseutumuseon vuokrattavassa tuvassa. Pukeuduttiin vanhanaikaisiin vaatteisiin, syötiin lihasoppaa ja ruisleipää, jälkiruuaksi uunipuuroa ja marjakeittoa. Ei ollut kummempaa ohjelmaa, rupateltiin ja muisteltiin menneitä, tunnelma oli lämmin ja kotoinen, ei tarvinnut pönöttää.

-60+risat

Vierailija

Kiva lukea, innostuin ideoista. Hassuttelua jonkin teeman ympärillä ja ilman muuta jossain kivassa paikassa. Tuumasta toimeen ja yhteistyössä. Kiitos kaikille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat