turhautunut

Hei Millaisia äiti-tytär suhteita teillä on? Omani jotenkin hyvin myrkyllinen- Aina sanon tai teen väärin tai jätän tekemättä asiat kuten haluaa.. Ulkonäköäni jopa mitätöidään ,,,, koko elämän ajan saanut kuulla ettei minusta ole mihinkään... Onkohan tämä koston kierre , omassa elämässä mitätöity haluaa vanhuksena vielä kun kykenee olla ilkeä. En saa tukea omiin asioihin ja murheisiin mutta hänen sairaudet ja elämä on vaan "niin kurjaa ja raskasta" ........ Vaikka hän ei ole yksin eikä yksinäinen. On ystäviä ja sukuakin vielä elossa. Odottaako äidit enemmän tyttäriltä kuin pojilta? Veljeni ei saa samanlaista osakseen. Minä mietin hetkittäin jopa täydellistä "pesäeroa" ...pahimpina hetkinä.

Kommentit (4)

Vierailija

No eipäs ole kehumista, kaksi tyttöä ja poika on ja kaikki ovat nirppanokkia, ei tiedä mikä on oikein. Usein pyydän syömäänkin heitä perheineen, mutta en ole saanut mitään kehuja ruuasta tai että yleensäkkin viitsin laittaa suurelle porukalle. Tai sitten minussa on vika, ei sitä itseään osaa sanoa minkälainen tyyppi sitä on. Vaadin kuitenkin kunnioitusta pöydässä ruokailun suhteen, ja ei pelailla kännyköiden ym. kanssa.

paha huono äiti

Oma tyttäreni ei 11vuoteen ole ollut kontakti minuun.Elämäni ensimäisen kerran uskalsin hänelle sanoo ei: En jaksa hoitaa 3 lasta enää,kun ilmoitti on raskaana.!Yksi monista sisaristani sanoi: ihan oikein sanoit vastaan., joutuu itse ottamaan vastuun oma elämä,koti,lapset,työ ja perhe.Tyttäreni ei komunikoinut   minun kanssa..Mutta en ollut selvän näkiäkään.Ennekuin hän otti ja lähti elämästäni kuin annikki tähti! Olin toteuttanut 1 siskojeni neuvon; Haasta hänet heti kun jää valhe kiinni.Pelotti!Hän oli soittanut minulle kesä aamu: Emme vie sinua ja lapsia uimarannalle.Se oli niin että minä ja lapset oltiin uimaranta ,tietty aika ja he tai hän haki autolla pois aina. Olin ok!He olivat menossa opetaa isompaa lasta metrolla liikumaan.Oli ok! Koska oli lauantai  ajatelin vien sinne lasten uima-puvutheille.Kuten tavanomaista siivosin,kaaoksen pois ja häivyin sieltä.Olin vaatinut lauantai/ sununtai olisi vapaani mummon roolista hoito vastuu!Jossain vaihe sitä lauantaita halusivat minut heille.Lapset kertoivat vanhemat olivat raivoneet,olin käsivärit jättänyt näkyville,yksi lapsista sotkenut asuntoon ne? Olen niin vanha en tiedä mitkä käsivärit on? Rangaistukseksi: Mummo ja 2 lasta sai ei uimarataa,vaan torille meno! Otin asian esille! Tytäreni alkoi raivoamaan minulle ,koko talo kaikuiOnneksi Oli soffapöytä välissä,olsi käynnyt päälleni.Pääsin siistä raivosta,kohden tulemisesta pois asunnosta järkytyneenä..Mies oli vain tietokoneella.Tilanne oli hirveä.Kun latvan ei mennyt 7-8v.orjatyössä heille palkatta.Kehoni stoppasi! alkoi valtavat 6 kk.säryt ja niiden hoito!Enkä kyennyt hoitaa lapsia,siivota ymm.Laihtumisistani levitelivät jon sukulaisille.Jotka eivät tarkistaneet asioita.koska olivat perhe.Kuka tulisi juopon luokse? Ydin saatiin pidetty salassa kuin paljon lapset minulla .Eläkeni ei niin iso.Joten vaipat,tutelit ymm.oli iso raha 2 lapselle.Saatika että taas uusi lapsi.yö valvomiset ymm.Mumojen saa pitää olla mummoja.Eikä vain hoitovastuussa olevia ihmisiä,He halitsivat eristivät minut.oma sukuni.Kuin eivät antaneet tutustua puolison läheisiin.Kaikeen vastaus: kihlajaiset,häät.Puolison suku ei hyväksy ei akatemisia,kaupungin vuokra-asunossa asuvia.En olisi kestänyt kolmanen lapsen syntyessä,taas samasta syystä ei mukana oloa kastejuhlaan ymm.Äitien pitää olla vahva lapsille ja lasten pitää aikuisena kyetä puhumaan äideille.Eikä oletaaluulla kuvitella .Toinen mummo ei osalistunut mitenkään mummona hoito vastuu.Tosin kävi vain suomi ja siloin nostetiin jalustalle hänet. menivät kylille viemään häntä ja lapset sisksi aikaa hoitoon minulle, 1 äitienpäivä hänet vietiin ravintola lounalle.maanantai tultiin sanoo ei rahaa ruokaan.Rahat meni toisen äidin lounaaseen .Antaa meneniden olla.Lantissa on kaksi puolta.Suvut tarkistakaa asioita,älkää taristamatta lähtekö yksin asuvaa ilman puoliso panetelemaan.Tytäret ja äidit puhukaa.Opetelkaa puhuu toisillenne.Äiti on äiti aina.Äiti rakastaa aina lasta lapsia.Mutta ei selvän näkijä ole,eikä aina rikas,tai akateeminen.Mutta on äiti.ps.anteeksi luki häiriöisen teksti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
vierailija

Minulla on kolme tytärtä, jotka aivan erilaisia luonteeltaan ja elämäntavoiltaan. Tulen kyllä heidän kanssaan juttuun aivan hyvin ja meillä on hyvät välit. Suhtaudun jokaiseen tyttäreen eri tavalla, enkä tyrkytä omia näkemyksiäni. Kunnioitan heidän valintojaan ja suhtautumista elämään ja he tekevät samoin minulle. On tietysti ollut jännitteitä joskus ja ne ovat menneet ohi joko huumorilla ja anteeksiannolla puolin ja toisin. Tyttärien kasvatus on aivan erilaista kuin poikien. Sanotaan, että pojat ovat helpompia, mutta en tiedä. Yksi poika minulla on ja hän on ollut suvaitsevampi ja lojaalimpi kuin tyttäret, mutta ajattelen, että naisen elämä on vaikeampaa kuin miesten. Tytärten on ehkä pakko käydä elämää päin kyynärpäät edellä, että pärjäävät. Muistan oman äitini lempeyden ja ohjeet, silloin käytin samaa taktiikkaa omien lasten kasvatuksessa. Sain omalta äidiltäni sellaiset eväät, että olen pärjännyt tyttärieni kanssa. Nuorin tyttäristäni on kuitenkin läheisin ja tulen toimeen hänen kanssaan parhaiten. En kuitenkaan tuo sitä julki toisten kiusaksi, koska se voi tuoda sisarkateutta. Elämä on hyvää ja rakastan kaikkia lapsiani yhtä paljon. Olen onnellinen, että minulla on heidät.

Vierailija

Klo 8.26 Onko kuitenkin googlen kääntäjäohjelmaa käytetty? Vaikuttaa täysin siltä sisältöineen.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat