Runo: Nälkä

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kiitos valone. Olen aivan myyty sinulle ja takaan, että kestonälkäsi tyydyttyy vähän useammankin kerran.

timtim

Vierailija

Nälkä

Nälkä, rakkaani
minulla on
polttava nälkä
sinuun
Tyydytä
anna hunajaasi
medelläsi täytä
Nälkäni
tyydyttyy
vain
sinusta rakkaani

valone 28.01.2013

Vierailija

Lainaus:

Siinähän sitä seitsemänkymppinen mummeli on herännyt elämään.

Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Myöhään siitä vasta osaakin nauttia!
Varsinkin kun saa elämänsä parasta!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Siinähän sitä seitsemänkymppinen mummeli on herännyt elämään.

Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Myöhään siitä vasta osaakin nauttia!
Varsinkin kun saa elämänsä parasta!

Valone on tyyliltään ja habitukseltaan upea lady, jonka rinnalla kalpenevat nuoremmatkin naiset moninkertaisesti. Hänen kohdallaan ikä on vain pelkkiä numeroita, eikä mielentila eikä merkki "vanhuudesta". Valone upeasti saanut koko ajan vain kasvattaa luontaista viehätysvoimaansa.

timtim

Vierailija

Onnea sinulle valone! Ethän pane pahaksesi jos/kun joudut jakamaan tämän ihmeellisen timtimisi muidenkin kanssa?
Töykeä teini

Vierailija

Lainaus:

Onnea sinulle valone! Ethän pane pahaksesi jos/kun joudut jakamaan tämän ihmeellisen timtimisi muidenkin kanssa?
Töykeä teini

Kiusasi on mitätöity =o) XC

Vierailija

Lainaus:

Ei kannata uskoa kaikkia timtimin vakuutteluja... kokemusta on muillakin...:)

Mitäpä jos keroisit...postini on avoinna mielipiteellesi.v.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Töykeä teini

Kiusasi on mitätöity =o) XC

Olen vahva kallio enkä horju edes pikkutunneilla. Olen yksin ja kokonaan valonen omaisuutta.

timtim

Vierailija

Voi, voi teitä pöllöjä, kun olette lähteneet liikkeelle oikein joukolla. Tsemppiä!

Vierailija

Oikein hyvää ja ihanaa huomenta kaikille täältä valonen peiton alta, nautiskelemme juuri eräänlaista erityisen herkullista nami- & aamupalaa. että päivä lähtisi liukkaasti käyntiin.

timtim

Vierailija

Lainaus:

Oikein hyvää ja ihanaa huomenta kaikille täältä valonen peiton alta, nautiskelemme juuri eräänlaista erityisen herkullista nami- & aamupalaa. että päivä lähtisi liukkaasti käyntiin.

timtim

Hunajan kera;)))

Vierailija

Lainaus:

Voi, voi teitä pöllöjä, kun olette lähteneet liikkeelle oikein joukolla. Tsemppiä!

Onko kaksi joukko? Jos on niin sitten olemme;)))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat