Uudenaikaiset kuulolaitteet

Vierailija

Onko kellään kokemusta uusista pienistä kuulolaitteista (alkaen 1000€, jonka siis maksat itse) ?
Miten sellaisen hankkiminen käy ?
Ja ennenkaikkea oletteko olleet tyytyväisiä ja mihin merkkiin, niitähän on useammalla valmistajalla.

Kommentit (3)

Vierailija

Lainaus:

Onko kellään kokemusta uusista pienistä kuulolaitteista (alkaen 1000€, jonka siis maksat itse) ?
Miten sellaisen hankkiminen käy ?
Ja ennenkaikkea oletteko olleet tyytyväisiä ja mihin merkkiin, niitähän on useammalla valmistajalla.

Suuntaa antavia hintoja:
http://www.kuulohansa.fi/hinnasto.htm

ja lisää Google-haulla

Käyttäjätietoa ja opastusta
www.kuuloliitto.fi/

Vierailija

Kojeen hankkiminen käy kyllä helposti. Soitat vaan ja varaat ajan kuulontutkimukseen. Hintoja ja toimitusaikoja kannattaa kyllä vertailla. Toisiin paikkoihin oli viikkojen jonot ja johonkin pääsi heti samalla viikolla. Olisin saanut kojeen jo ensi käynnillä korvaan, mutta kun halusin korvan sisäisen laitteen, niin jouduin "odottamaan" seuraavaan päivään. Hyvä laite! Elämä helpottui aika lailla!

Vierailija

Kuulolaitteitahan saa ilmaiseksi keskussairaaloiden kuuloasemilta. Ensin tutkitaan kuulo ja lääkäri tarkistaa korvat ja sitten sovitellaan sopiva laite jos aiheellista. Tietysti terveyskeskuksesta on hankittava lähete, mutta tulee paljon edullisemmaksi kuin yksityisesti ja itse maksaen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat