Lääkkeen vanhentunut päivämäärä

Vierailija

Olen vahingossa nauttinut useampia, yli 10 kpl, panadol extent 625mg kapseleita, joiden päivämäärä oli vanhentunut.Olikohan lääke muuttunut terveydelle haitalliseksi.

Kommentit (6)

Vierailija

Kaikkea hevonp.... sitä kysellääkin? Ei mitään väliä, korkeintaan ovat menettäneet tehonsa!

Vierailija

Lainaus:

Olen vahingossa nauttinut useampia, yli 10 kpl, panadol extent 625mg kapseleita, joiden päivämäärä oli vanhentunut.Olikohan lääke muuttunut terveydelle haitalliseksi.

Mistäpä me täällä verkon toisella puolella sen tietäisimme. Olisi hauska kuulla, kuinka ne sinuun purivat. Ihan maalikkoarvauksena heitän, että tuskinpa muutama kuukausi niitä (ja sinua) pilaa. Oikein säilytettynä vain teho heikkenee. Palauta silti loput apteekkiin.

Vierailija

Moni lääke muuttuu myrkyksi mutta kukaan ei sentään täällä tiedä miten noiden kanssa on. Vie ne loput vanhat lääkkeet apteekkiin. Vanhentuneita lääkkeitä ei pidä käyttää.

Vierailija

Lainaus:

Tämähän olisi oikein hyvä kysymys ET-oma lääkärille, eli laajempaakin tietoa miten nopeasti mikin lääke menettää tehonsa tai muuttuu jopa myrkylliseksi.
Hyvä kysymys esille otettavaksi.

terveisin, tyhmiä kysymyksiä ei ole

Vierailija

Selkeä periaate on, että vanhenemispäivän jälkeen lääkettä ei tule käyttää ja piste! Ei tarvitse arpoa.

Vierailija

Lainaus:

Selkeä periaate on, että vanhenemispäivän jälkeen lääkettä ei tule käyttää ja piste! Ei tarvitse arpoa.

Taitaa olla ihan dosentti asialla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat