Onko uskovaisella elämästään valittamista?

Vierailija

On ristiriitaisia käsityksiä elämästä! Jopa Jumalaan uskovaisilla henkilöillä!
Tässä kysynkin mielipiteitänne! Saako uskovainen olla tyytymätön elämäänsä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Hätäilen vastaamaan. Kyllä uskovainen saa olla tyytymätön elämäänsä, elämässä on niin monia osa-alueita. Eikohän hän rukoile juuri tuon huonon alueensa puolesta ja toivoo Jumalan apua ja neuvoa oman yrittämisensä tueksi....eikö se näin mene. Näin minä teen, tyytymättömyydessäni rukoilen, hyvästä kiitän, kaiken omassa hiljaisuudessani.

Vierailija

Sanon, että saa olla, mutta Raamatun sanaa myötäillen. Jos ollaan maalliseen tyytymättömiä, tulee syyllisyys.
Koska meitä on opetettu rukoilemaan todeksi se mitä haluamme. Jos vaikkaa haluaisin ulkomaan matkan Israeliin, niin porukalla rukoilemme asiaa vaikka vuoden. Ja kas kummaa se alkaa toteutumaan!
Siis miten?
Siten, että kaverit kerää kolehdin tai Fidan kirpputori "tarjoaa työtä" 150 tuntia, että saat kasaan matkarahat.
Sitten voi hyvällä omallatunnolla puhkiväsyneenä lähteä matkalle, tehtäväksi jääkin vain rukoilla kestävyyttä ja voimia käännytyshommiin matkalla.

Vierailija

Lainaus:

Hätäilen vastaamaan. Kyllä uskovainen saa olla tyytymätön elämäänsä, elämässä on niin monia osa-alueita. Eikohän hän rukoile juuri tuon huonon alueensa puolesta ja toivoo Jumalan apua ja neuvoa oman yrittämisensä tueksi....eikö se näin mene. Näin minä teen, tyytymättömyydessäni rukoilen, hyvästä kiitän, kaiken omassa hiljaisuudessani.

Minäkin olin kauan tosi tyytymätön...kunnes iki-ihana valone käveli eteeni ja vei meneessään.

: )

timtim

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Minäkin olin kauan tosi tyytymätön...kunnes iki-ihana valone käveli eteeni ja vei meneessään.
: )
timtim

Kyllä iki-ihanuus taas näyttää parhaat puolensa Jumalan etsintä-keskustelussa.
Onko yhtään järkee vai ei?

Järki ja tunteet eivät ole toistensa vastakohtia, vaan yhdistyvät tunneälyssä.

timtim

Vierailija

Uskovaisella on uskon puute, jos hänellä on valittamista. Ei hän silloin uskovainen olekaan.

Uskovan elämän tulee olla pelkkää kärsimystä ja synnintuntoa, jota hän rukoillen katuu tuonpuoleisen kynnykselle saakka. Kun uskova kärsii, hän on uskossaan aito ja onnellinen. Ei mitään valittamista.

Vierailija

Lainaus:

Uskovaisella on uskon puute, jos hänellä on valittamista. Ei hän silloin uskovainen olekaan.

Uskovan elämän tulee olla pelkkää kärsimystä ja synnintuntoa, jota hän rukoillen katuu tuonpuoleisen kynnykselle saakka. Kun uskova kärsii, hän on uskossaan aito ja onnellinen. Ei mitään valittamista.

Onko kaikki uskovaiset masokisteja?

Vierailija

Uskonnollinen ihminen varmaankin pyrkii hyvään, ja myös tyytymään osaansa, vastoinkäymisiinkin. Mutta vajavaisena ihmisenä hänkin välillä kapinoi. Kukaan ei ole täydellinen, voimme vain pyrkiä parempaan.

Vierailija

Minä olen kyllä uskossa ja kapinoin kaikkea pahaa vastaan aktiivisesti.
Haluaisin olla maailmanparantaja. :)
En kuitenkaan ole katkera enkä tyytymätön elämääni.
Minulla on jokapäiväinen leipäni ja asunto ja terveet lapset, sekä Jumala jota rukoilla.

Valitan esim. leipien lisäaineista jotka tekee monelle (itsellenikin) pahaa. Entä maito? (tänään illalla yle areenassa?)
En valita maahanmuuttajista, vaan siitä että toisivat maahamme mieluummin kristittyjä kuin muslimeja.
Heidän oppia vain vastustan, koska tiedän sen perimmäisen idean.

Kiinan naisten (pakkoabortit), Lähi-idän ja P-Korean tilanne myös harmittaa, mutta ei voi paljon niille mitään.
Tekisin jos voisin.

Tietenkin rukoilen myös näitten asioiden puolesta.

Vierailija

USKO JA USKOVAINEN,MITÄ SE ON?
Olen ymmärtänyt että jonkin sortin hurahtamista,vähän kuin rakastuminenkin.
Silloin ei ole köyhä eikä kipeäkään.Ei kiinalaisille ole mitään hätää,hyvin siellä ihmiset viihtyy.Kävin katsomassa.
Rukouksia tarvitsee oma rakas Suomemme..

Vierailija

No, kaikenlaiset kysymykset ja pohdiskelut ovat tänne tervetulleita - eikös niin? Kukin sitten esittää oman kantansa perusteluineen, puolesta tai vastaan. Näin minä vastaan, vaan en vaihda vihtaa vastaan. Taidan olla vähän löylynlyömä, nuttunikin koinsyömä.

Vierailija

Kiinalaisnaisilla ei ole hätää?
Jos heillä ei ole lupaa tehdä lasta, nainen abortoidaan väkisin. Napataan vaikka kauppareissulla sairaalaan.
Vaikka sikiö olisi jo 7-9kk vanha, se tapetaan kohtuun ja silvotaan ilman nukutusta tms.
Kuka sitä kestää.
Naiset tekee eniten itsemurhia siellä. 3 kertaa enemmän kuin miehet.

Kyllä Suomen puolesta kannattaakin rukoilla.

Vierailija

Kauheaa kuultavaa1 Ja semmoistako maata EU-valtiotkin kilvan havittelevat kauppakumppaniksi.
Lapsille juotetaan myrkytettyä maitoa, vaatteissa on haitallisia aineita, lelutkin myrkyllisiä...

Vierailija

Lainaus:

Kiinalaisnaisilla ei ole hätää?
Jos heillä ei ole lupaa tehdä lasta, nainen abortoidaan väkisin. Napataan vaikka kauppareissulla sairaalaan.
Vaikka sikiö olisi jo 7-9kk vanha, se tapetaan kohtuun ja silvotaan ilman nukutusta tms.
Kuka sitä kestää.
Naiset tekee eniten itsemurhia siellä. 3 kertaa enemmän kuin miehet.

Kyllä Suomen puolesta kannattaakin rukoilla.

Rukoillaan, ettei venäläisiä lapsia täällä tapeta tai panna lastenkoteihin vanhemmilta ryöstäen. Suomen media valehtelee. Venäläiset kyllä tietävät totuuden. Venäjä on suuri maa. Siellä on vanha ortodoksiperinne ja nuorempi, mutta ankarampi stalinismin perinne. Siellä eivät uskovat ole saaneet valittaa. Totuus lapsista ja esivallan kunnioittamisesta tulee Venäjältä.

Tåmå on totuus eikå mitään neulanpistokirjoittelua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat